یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بی

حوزه / مدیر اجرایی آستان محمد هلال بن علی (ع) آران وبیدگل از توزیع روزانه بیش از ۶ هزارپرس غذای گرم به زائران اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد.

سیدجواد تکیه مدیر اجرایی آستان مقدس هلال بن علی(ع) آران وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان از استقرار ضیافت خانه حضرت محمدهلال (ع) در مرز مهران جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبرداد و اظهار داشت: در این ضیافت خانه روزانه بیش از ۶ هزار غذا طبخ و بین زائران توزیع می‌شود.

تکیه، افزود: این ضیافت خانه روز گذشته با استقرار در مرز مهران به مدت ۱۵ روز فعال خواهد بود و با طبخ و توزیع روزانه ۶ هزار پرس غذای تبرکی حضرت، از زائران خروجی و ورودی مرز مهران پذیرایی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ۵۵ خدمه از آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل به مرز مهران اعزام شده‌اند، اظهار کرد: این ضیافت خانه تا ۳ روز پس از اربعین در مرز مهران مستقر خواهد بود و علاوه بر غذا و میان وعده، هدایای فرهنگی هم بین زائران توزیع خواهد کرد.

مدیر اجرایی آستان مقدس هلال بن علی(ع) آران وبیدگل، با بیان اینکه ضیافت خانه اربعینی حرم هلال بن علی(ع) در مرز مهران به صورت کاملا مردمی و با هزینه بانیان خیر و مردم اداره می‌شود، خاطرنشان کرد: استان اصفهان به عنوان یکی از استان‌های معین استان ایلام جهت خدمت رسانی به زائران اربعین انتخاب شده و آستان محمدهلال(ع) به عنوان نماینده بقاع متبرکه این استان و ضیافت خانه آن به عنوان ضیافت خانه مرکزی جهت پذیرایی از زائران در مرز مهران فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است موکب حضرت محمد هلال (ع) هر ساله در ایام اربعین حسینی در عمود ۱۱۲۴ محور نجف به کربلا خدمات متنوع پذیرایی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی و اسکان را به زائران ارائه می‌کند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha