دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهدای دولت همدان

حوزه / استاندار همدان گفت: وقتی از شهیدان رجایی و باهنر یاد می‌کنیم، از دو انسان الگو، که عمر خود را صرف خدمت‌رسانی به مردم کردند، سخن می‌گوییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: وقتی از شهیدان رجایی و باهنر یاد می‌کنیم، از دو انسان الگو، که عمر خود را صرف خدمت‌رسانی به مردم کردند، سخن می‌گوییم.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند، روحیه شهید رجایی در زمان دست‌فروشی و ریاست‌جمهوری هیچ تفاوتی نکرد، گفت: شهید باهنر نیز فردی عابد، زاهد و فکور بود.

استاندار همدان، با تأکید بر اینکه دوره مدیریت این شهیدان کوتاه بود اما برای همیشه اثرگذار شدند، خاطرنشان کرد: مسیری که دولت مردمی دنبال می‌کند در راستای راه شهیدان رجایی و باهنر است.

وی با اشاره به اینکه دولت مردمی ایران قوی، در طول دو سال گذشته با تأیید مقام معظم رهبری در مدار و مسیر خدمت‌رسانی بوده است، اظهار کرد: علیرغم مشکلات، فشارها و تحریم‌ها، دولت مردمی، تغییراتی که در دوسال گذشته ایجاد کرده، بی‌سابقه بوده است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در هفته دولت یک‌هزار و ۴ طرح مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت که یک نمونه‌ آن شهرک صنفی_صنعتی بوعلی۲ بود که با حضور وزیر صمت افتتاح شد، یادآور شد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سال گذشته نقشه‌ شومی برای ایران اسلامی داشتند، اما با انسجام و وحدت مردم موفق نشدند.

وی افزود: عملیات اجرایی ۱۷۵ پروژه نیز در هفته‌ دولت امسال با پیش‌بینی حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار آغاز شد که نمونه‌ آن آغاز عملیات اجرایی شرکت صنایع پتروشیمی ابن‌سینا بود.

استاندار همدان، با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن آغاز شده، زمان مشخصی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: دولت مردمی بر مشکلات زیادی فائق آمد که اولین آن همه‌گیری کرونا بود که پیش‌تر از بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا به این موضوع غلبه کرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت مردمی ایران قوی بیش از ۴ هزار واحد تولیدی را در سطح کشور به چرخه تولید باز گرداند.

قاسمی فرزاد، با اشاره به اینکه در عرصه‌های علمی و بازدارندگی، قدرتمندان جهان برای خرید تسلیحات نظامی از ایران صف کشیدند، اظهار کرد: امروز بر اساس طراحی و نقشه راه دنیا، جمهوری اسلامی یکی از کشورهای مؤثر است و قدرت در حال انتقال از غرب و استکبار و امپریالیسم به کشورهای شرق است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha