شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
برقعی

حوزه/ مدیر جامعه الزهرا (س) گفت: حضور پر رنگ طلاب، اساتید و کادر اجرایی جامعه الزهرا (س) در کنگره عظیم اربعین نشانه‌ای بر عزم جامعه الزهرا (س) در حضور فعال در کنش‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیده زهره برقعی، در جمع زائرین اربعین حسینی ضمن تشکر از ایثار گروه زائریار و مسئولین همپای قافله هفت، حضور پر رنگ طلاب، اساتید و کادر اجرایی جامعه الزهرا (س) در کنگره عظیم اربعین را نشانه‌ای بر عزم جامعه الزهرا (س) در حضور فعال در کنش‌های اجتماعی دانست و عنوان کرد: راهپیمایی اربعین بهترین و بزرگترین کنگره شیعیان است که به خاطر خون امام حسین (ع) دور هم جمع می‌شوند.

وی با بیان اینکه در هر قدمی که در این راهپیمایی برداشته می‌شود ایثار، خودسازی و سازندگی وجود دارد، ادامه داد: حضور ما در این راهپیمایی حضور در صحنه اجتماع خواهد بود.

مدیر جامعه الزهرا (س) اضافه کرد: خواهران جامعه الزهرا (س) در همه برنامه‌های سیاسی و اجتماعی حضور فعال دارند و هر صحنه اجتماعی که نیاز به حضور خواهران جامعه الزهرا (س) داشته باشد، طلای جامعه الزهرا (س) حضور مقتدرانه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امیدواریم این راهپیمایی به حضور حضرت حجت (عج) منجر شود، اظهار کرد: همه ما با حضور در این راهپیمایی آمادگی خود را برای ظهور امام زمان (عج) اعلام می‌کنیم.

برقعی با اشاره به استقبال فراوان طلاب جامعه الزهرا (س) برای حضور در این مراسم گفت: این کاروان با ۹ اتوبوس و حدود ۴۰۰ نفر از طلاب و کارمندان جامعه الزهرا (س) در این گردهمایی حضور پیدا کرده است.

۶۲/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha