دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه امیدوارم سفرهای استانی وزرای دولت سیزدهم در رفع مشکلات مردم استان موثر باشد، گفت: خواستار تسریع در احداث طرح‌های عمرانی استان، از جمله راه آهن دورود - خرم‌آباد- اندیمشک و سد معشوره هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد، حفظ رویکرد فشار حداکثری، بازدارندگی ایران و جلوگیری از پیشرفت را از راهبردهای دائمی آمریکا علیه کشورها عنوان کرد و اظهار داشت: حیله دشمن سرگرم کردن کشورهای منطقه است، اما ایران با قدرت و اقتدار بیش از گذشته در مقابل توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان ایستادگی می‌کند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با مصوبه مجلس شورای اسلامی، آمریکا را سر درگم کرده، گفت: از احزاب و جریان‌های سیاسی، اساتید و همه اقشار می‌خواهیم که به توطئه دشمن توجه کنند، زیرا سیاست دائمی آمریکا ایجاد ناامنی، التهاب و بی‌ثباتی در جامعه است.

امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: امیدوارم سفرهای استانی وزرای دولت سیزدهم در رفع مشکلات مردم استان موثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و هیات وزیران بر ایجاد مولفه و شاخصه امید آفرینی، خاطرنشان کرد: پیوستن به پیمان‌های بزرگ، سفر به استان‌ها، توجه به ظرفیت‌های داخلی، برجسته کردن شعارهای انقلاب اسلامی، عدالت طلبی و تقسیم امکانات بین استان‌های کم برخوردار از ویژگی‌ها و شاخصه‌های بارز دولت سیزدهم است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، تأکید کرد: خواستار تسریع در احداث طرح‌های عمرانی استان، از جمله راه آهن دورود - خرم‌آباد- اندیمشک و سد معشوره هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha