دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرکز مشاوره حیات طیبه

حوزه/ مدیر مرکز مشاوره حیات طیبه حوزه علمیه خواهران استان اصفهان به تشریح عمده فعالیت‌های این مرکز در تابستان ۱۴۰۲پرداخت.

صدیقه بهشتی ریزی مدیر مرکز مشاوره حیات طیبه حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، در خصوص عمده فعالیت تابستان ۱۴۰۲ این مرکز، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های این مرکز در سال جاری فعالیت در زمینه پیشگیری بوده که از جمله کارگاه‌های برگزار شده می‌توان به سلسله کارگاه‌های تعالی خانواده و مهارت‌های زندگی و ارتقاء هوش هیجانی کودک اشاره کرد.

وی ادامه داد: در ایام فراغت طلاب و دانشجویان کارگاه تخصصی طرح‌واره درمانی ویژه طلاب رشته مشاوره دینی و دانشجویان رشته مشاوره و روانشناسی برگزار شده است.

مدیر مرکز مشاوره حیات طیبه حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، اظهار کرد: کارگاه مهارت‌های پیش از ازدواج و سوالات خواستگاری و کارگاه مهارت‌های ارتباط موثر زوجین نیز در ماه جاری برگزار خواهد شد.

بهشتی بیان کرد: مرکز مشاوره حیات طیبه در ابتدای سال ۱۴۰۰ راه اندازی شد، این مرکز ضمن حمایت‌های روحی، عاطفی و ارتقای بهداشت روانی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران و خانواده‌های آنها، به عموم مردم خدمات ارائه می‌کند که در طول فعالیت خود در سال جاری فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره حیات طیبه، در حال حاضر از تخصص ۱۴ نفر از مشاوران و متخصصان مجرب و متدین که ۶ نفر از آنها تحصیلات حوزوی و دانشگاهی و ۸ نفر از کارشناسان فقط تحصیلات دانشگاهی با رویکرد مذهبی و فرهنگی دارند، استفاده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد که اکثر کارگاه‌ها برای طلاب به‌صورت رایگان برگزار شده است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha