سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
امام جمعه موقت آبدان

حوزه/ امام جمعه موقت آبدان گفت: تکمیل و افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی در شرایط تحریم با همت متخصصین و توان داخلی تحقق شعار «ما می‌توانیم» است که بعد از قریب ۲۰ سال معطلی، توانستیم با تکیه بر توان داخلی این فاز مهم را افتتاح کنیم و کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

حجت‌الاسلام سعید دیده بان امام جمعه موقت آبدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی توسط رئیس جمهور، اظهار داشت: تکمیل و افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی در شرایط تحریم با همت متخصصین و توان داخلی تحقق شعار «ما می‌توانیم» است که بعد از قریب ۲۰ سال معطلی، توانستیم با تکیه بر توان داخلی این فاز مهم را افتتاح کنیم و کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

امام جمعه موقت آبدان افزود: این دولت نشان داد می‌شود با همت و تلاش مضاعف و روحیه جهادی و انقلابی در طول دو سال که حدود چهار سال زودتر از موعد مقرر است این واقعه عظیم را رقم بزند.

حجت‌الاسلام دیده‌بان، با انتقاد از برخی سیاست‌ها در دولت‌های قبلی، خاطرنشان کرد: در دولت‌های سابق تکیه بر شرکت‌ها و متخصصین خارجی بود، اما با کنار گذاشتن آنها و با تکیه بر مهندسان داخلی و کارگران ایرانی شاهد افتتاح این فاز عظیم هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha