دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه تبیین دوران دفاع مقدس فرصتی برای بصیرت افزایی و دشمن شناسی برای جامعه محسوب می‌شود، گفت: حمایت‌های فراوان دشمنان جمهوری اسلامی ایران از رژیم بعث عراق در راستای اشغال کشور برای آیندگان درسی بزرگ محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ علی غضنفری صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته‌ دفاع مقدس، دوران دفاع مقدس را دورانی حماسه ساز برای کشور تلقی کرد و اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های اصلی دوران دفاع مقدس ایثارگری و جانفشانی رزمندگان اسلام در راستای پاسداری از کشور، ارزش‌ها و آرمان‌های ارزشمند خود به شمار می‌رفت که تمامی آنها موجب افتخار آفرینی و حماسه سازی‌های بسیار برای ایران اسلامی شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، با بیان اینکه دوران دفاع مقدس تنها جنگی در تاریخ ایران بود که دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک کشور را تصرف کند، تصریح کرد: تمامی حکومت‌ها و پادشاهی‌های پیشین در ایران به سبب وابستگی شدید به غرب و ضعف در توان نظامی در تمامی جنگ‌هایی که پیش رو داشتند قسمتی از خاک کشور در تصرف دشمنان در می‌آمد، اما در دوران دفاع مقدس با وجود آنکه کشور دارای تجهیزات نظامی بسیار محدودی بود توانست با رهنمودهای امام خمینی(ره) و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام دشمنان را به عقب راند و نگذارد ذره‌ای از خاک این کشور به تصرف دشمنان در بیاید.

وی تصریح کرد: کشورهایی که اظهار می‌کردند مدافع حقوق بشر هستند، تماماً در دوران دفاع مقدس در سکوت مطلق به سر می‌بردند و حمایت‌های نظامی و سیاسی بسیاری از رژیم بعث عراق در راستای محقق شدن اهداف شوم آنها در ایران صورت می‌گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، با بیان اینکه تبیین دوران دفاع مقدس فرصتی برای بصیرت افزایی و دشمن شناسی برای جامعه محسوب می‌شود، اظهار کرد: حمایت‌های فراوان دشمنان جمهوری اسلامی ایران از رژیم بعث عراق در راستای اشغال کشور برای آیندگان درسی بزرگ محسوب می‌شود که با تبیین آنها در جامعه به‌خصوص برای قشر جوان، می‌توان بصیرت افزایی و دشمن شناسی را در جامعه گسترش داد.

غضنفری با اشاره به برگزاری برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا، برنامه‌های آموزشی آمادگی جسمانی برای بسیجیان، مسابقات هنری در زمینه تئاتر و سرود، برپایی نمایشگاه‌های خدمت‌رسانی و فرهنگی بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر است.

وی به تشریح رویکرد اصلی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر پرداخت و گفت: رویکرد اصلی اغلب برنامه‌های هفته دفاع مقدس در جهت آشنایی بهتر جامعه با تاریخ دوران دفاع مقدس رویکردی عمومی می‌باشد و تلاش شده بسیاری از برنامه‌های این هفته در معرض دید عموم قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha