یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ استمرار تردد زوار از مرز تمرچین

حوزه/ استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اندیشیده شدن همه تمهیدات در راستای ارائه بهترین خدمات به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مرز تمرچین گفت: طی ۱۶ روز گذشته مشکل خاصی در خروج زائران نبوده و این امر به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، محمدصادق معتمدیان شب گذشته در جلسه ستاد اربعین آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: امسال دومین سالی تردد زائران اربعین از مرز تمرچین بوده و وضعیت بسیار بهتری نسبت به سال گذشته شاهد بودیم که امید می‌رود برای سال‌های آتی نیز این روند صعودی ادامه داشته باشد.

وی با اعلام اینکه امسال آمار تردد زائران اربعین از مرز تمرچین افزایش یافته، خاطرنشان کرد: پیاده‌روی اربعین حرکت بزرگ فرهنگی است و در کل مسیرهای منتهی به تمرچین، موکب‌هایی برپا شده که در پیوند فرهنگی در جامعه نقش قابل توجهی ایفا می‌کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی، پیادروی اربعین را یک کار عظیم فرهنگی دانست و افزود: پیاده‌روی اربعین حسینی با همت ویژه مردم در همه زمینه‌ها انجام می‌شود و ما تنها هزینه‌های زیرساختی را پرداخت می‌کنیم.

معتمدیان گفت: شاهد حضور همه اقشار، سنین و پیروان ادیان و مذاهب گوناگون در مرز تمرچین و پیاده روی اربعین هستیم و همین امر تکثر قومیتی در مرز را نشان می‌دهد.

وی در ادامه به امنیت حاکم بر منطقه اشاره کرد و افزود: مرز تمرچین یکی از امن‌ترین مرزهای کشور است.

استاندار آذربایجان‌غربی تأکید کرد: با توجه به روند برگشت زائران از مرز تمرچین، باید اقدامات و تمهیداتی صورت گیرد تا به بهترین شکل ممکن پذیرای زوار اربعین باشیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha