دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
موکب

حوزه/ امسال در پیاده روی اربعین ۷۰ موکب از آذربایجان غربی فعال هستند که ۴۰ موکب در داخل ایران از مرز بازرگان تا تمرچین مستقر خواهند شد و به ارائه خدمات به زوّار اربعین مشغول خواهند شد و ۳۰ موکب نیز در عراق مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، امسال در پیاده روی اربعین ۷۰ موکب از آذربایجان غربی فعال هستند که ۴۰ موکب در داخل ایران از مرز بازرگان تا تمرچین مستقر خواهند شد و به ارائه خدمات به زوار اربعین مشغول خواهند شد و ۳۰ موکب نیز در عراق مستقر می‌شوند.

بر این اساس در مرز بازرگان مواکب شهید باکری و شهید رضایی برای استقبال از زائرین کشورهای حوزه قفقاز مستقر هستند و در پایانه مرزی پلدشت نیز جهت استقبال از زوّار جمهوری آذربایجان، موکب امام رضا(ع) ماکو مستقر است.

در ورودی ایواوغلی خوی، موکب العباس و در خروجی خوی موکب عقیله مستقر شده و موکب شهدای گمنام سلماس نیز در خروجی شهرستان سلماس مستقر شده و آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین اباعبدالله الحسین می‌باشد.

موکب شهدای روستای گوگ تپه در خروجی ارومیه به سمت پیرانشهر و موکب شهدای بخش مرکزی ارومیه نیز در روستای رشکان در مسیر جاده ارومیه به پیرانشهر مستقر شده و بقیه مواکب نیز از ورودی نقده تا آخرین نقطه مرز در تمرچین مستقر هستند.

۴ موکب آذربایجان غربی نیز در اربیل عراق مستقر شده‌اند تا به زائرین امام حسین (ع) خدمات ارائه دهند و بقیه مواکب در مرزهای مهران، خسروی و مسیر پیاده روی از نجف تا کربلا و هم چنین در کربلای معلا مستقر هستند.

لیست کامل مواکب و آدرس محل استقرار آن‌ها:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha