دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران در موکب سلام

مدیر اجرایی موکب درمانی سلام از خدمت رسانی این موکب متشکل از کادر پزشکی و درمانی اعزامی از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به زائران اربعین حسینی در نجف اشرف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، وحید مصاحبی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: موکب درمانی سلام متشکل از کادر پزشکی و درمانی اعزامی از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل امسال برای پنجمین سال متوالی، خدمت رسانی به زائران اربعین را در شهر نجف اشرف بر عهده دارد.

مدیر اجرایی موکب درمانی سلام افزود: داروها و برخی تجهیزات مورد نیاز برای خدمت رسانی به زائران با همکاری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و برخی از داروخانه های شهرستان کاشان فراهم شده است.

مصاحبی محمدی ادامه داد: این موکب متشکل از نیروهای داوطلب پزشک و پیراپزشک به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

مدیر اجرایی موکب درمانی سلام اظهار کرد: حضور بانوان پزشک و پرستار در این موکب که بیشتر امور مربوط به درمان بیماران بر دوش این بزرگواران است، شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: کار نظارت بر توزیع دارو و نسخه بر عهده دکتران داروساز شهرستان است و متخصصان بیهوشی و دکترای عمومی در این موکب در بخش ویزیت بیماران مشغول به خدمت هستند.

مصاحبی محمدی با اشاره به اینکه ۱۵ پرستار در این مدت به ارائه خدمات در این موکب مشغول هستند گفت: روزانه بیش ۹۰۰ نفر در موکب درمانی سلام در نجف اشرف پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام

ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران در موکب سلام

ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران در موکب سلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha