دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خیمه های با صفای روضه های خانگی در گیلانغرب

حوزه/مسئول گروه جهادی تبلیغی سفیران نور از برگزاری پویش «روضه‌های آل محمد» و اعزام رایگان سخنران به منازل شهروندان قمی در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی حسنی‌پور مسئول گروه جهادی تبلیغی سفیران نور در گفت وگو با خبرنگار حوزه از برگزاری پویش «روضه‌های خانگی آل محمد علیهم‌السلام» در ایام پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا (علیهم‌السلام)، پویش روضه‌های خانگی را برگزار می‌شود تا منازل شهروندان عزیز قمی معطر به نام و یاد اهل‌بیت علیهم‌السلام شود.

وی گفت: این پویش با شعار «این خانه عزادار اهل‌بیت است» برگزار شده و هر روضه به نیت یک شهید در منازل شهروندان قمی برپا می‌شود. در این برنامه خانواده‌هایی که تمایل به برپایی روضه در منزل خود دارند، می‌توانند با هماهنگی خادمین گروه جهادی تبلیغی سفیران نور، مراسم روضه و عزاداری را در منزل خود برگزار کرده و از خدمات رایگان اعزام سخنران بهره‌مند شوند.

وی افزود: شیوه ثبت‌نام شهروندان برای این پویش بدین صورت است که علاقه‌مندان به برگزاری مراسم روضه خانگی با شماره تلفن‌های ۰۹۱۶۸۰۱۵۷۴۰ تماس و یا عبارت یامهدی را به شماره ۰۹۰۲۳۱۶۶۸۹۴ ارسال نمایند.

حسنی‌پور در پایان گفت: این برنامه از روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت. این پویش با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون سفیران هدایت قم و مرکز تخصصی تبلیغ مجتمع آموزشی و پژوهشی شهید صدوقی برگزار می‌شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha