یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: حضور پرشور و گسترده آزادگان جهان در راهپیمایی اربعین حسینی خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان، با اشاره به اینکه دشمنان اسلام نمی توانند با انواع ترفندها و نقشه ها ذره ای از اعتقادات مردم مسلمان را خدشه دار کنند، افزود: مردم مسلمان و آزاده جهان با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی اربعین حسینی اوج وحدت و اقتدار خود را جهانیان نشان دادند.

وی با بیان اینکه مردم دلداده اهل بیت(ع) با وجود گرمای هوا هر سال پرشور از سال های گذشته در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می کنند، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب بود.

امام جمعه بروجرد به سالروز قیام خونین ۱۷ شهریور سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: خون های پاک مردم بی گناه در این روز ،اوج قساوت قلب حکومت ستمگران را به جهان ثابت کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز حادثه ۱۱ سپتامبر و حمله به برج های ۲ قلوی نیویورک خاطرنشان کرد: آن روز حتی یک صهیونیست در محل کار حاضر نشد که این مهم نشان دهنده توطئه آمریکا و بهانه ای برای تغییر نقشه خاورمیانه بود که نه تنها محقق نشد،بلکه جبهه مقاومت توسعه پیدا کرد و انقلاب اسلامی به سایر نقاط دنیا گسترش یافت.

وی در پایان با اشاره به اقامه نماز جماعت در برخی بوستان ها و پارک های شهر گفت: برخی رسانه های بیگانه در پاسخ به این اقدام می گویند، مردم از اعتقادات دینی و انقلابی خسته شده اند، اما سخت در اشتباهند، چرا که حضور گسترده مردم در مناسبت های دینی و ملی به دشمنان ثابت شده و اعتقادات مردم روز به روز محکم تر و راسخ تر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha