سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
رگزاری دوره آموزشی  تجوید قرآن کریم

حوزه/ دوره آموزشی تجوید ویژه طلاب با همکاری کانون قرآن وعترت و کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد برگزار شد.

خانم فاطمه اعرابی مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، اظهار داشت: با توجه به روایت معصومین(ع)، آموختن قرآن و یاد دادن به دیگران، بهترین اعمال است و موجب تقرب به خدای متعال می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مقدماتی تجوید به صورت کارگاهی در ۶ جلسه با حضور خانم لیلا حسینی داور قرآنی و برتر کشوری حفظ قرآن در این مدرسه، گفت: هدف از برگزاری این دوره تقویت روانخوانی طلاب و کاربردی کردن نکات تجویدی می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد اضافه کرد: در پایان این کارگاه آموزشی که حدود ۲۰ نفر از طلاب در آن شرکت کردند، گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی تجوید مقدماتی با همکاری کانون قرآن و عترت و کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد برگزار شد و دوره تکمیلی آن نیز در آینده‌ای نزدیک تشکیل خواهد شد.

اعرابی ضمن بیان سرفصل‌های ارائه شده در این کارگاه، یادآور شد: تدریس فتحه عربی، انواع حرف ز و الف مدی، از مواد درسی این دوره به صورت عملی و کارگاهی بود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد اظهار کرد: با توجه به تقاضای زیاد مراکز مختلف، امیدواریم طلاب شرکت کننده بتوانند به عنوان مربی تجوید و روانخوانی برای سنین مختلف و به‌خصوص برای کودکان و نوجوانان در زمینه آموزش این مسائل مشغول به فعالیت شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha