سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت علامه بهابادی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ملکی معرفی شخصیت های تأثیرگذار و دارای خدمات علمی و عملی برای نسل جوان را ضرورتی انکار ناپذیر خواند و گفت: ملت های دیگر از شخصیت های نداشته خود اسطوره می سازنند، اما ما در معرفی اندیشمندان خود به جامعه معاصر، کم کاری می کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت علامه بهابادی با تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر، از تلاش اعضای کنگره علامه بهابادی برای زنده کردن نام و خدمات این عالم بزرگ شیعه تشکر کرد و برای همکاری حوزه علمیه قم با کنگره بزرگداشت ایشان، اعلام آمادگی نمود.

وی معرفی شخصیت های تاثیر گذار و دارای خدمات علمی و عملی برای نسل جوان یک ضرورت انکار ناپذیر خواند و گفت: ملت های دیگر از شخصیت های نداشته خود اسطوره می سازنند، اما ما در معرفی اندیشمندان خود به جامعه معاصر، کم کاری می کنیم.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در قم با بیان این که نظام موضوعات برای پایان نامه های حوزوی توسط دبیرخانه کنگره مشخص شود و با همکاری معاونت پژوهش و معاونت آموزش حوزه های علمیه به طلاب، اعلام گردد بیان داشت: با خبرگزاری حوزه جهت نشر اخبار مربوط به کنگره علامه بهابادی، هماهنگی شود.

وی با بیان این که برای روز منطق هم باید بررسی شود و زمینه های گرامی‌داشت آن، فراهم گردد به همکاری این کنگره با مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه نیز تأکید کرد.

در این جلسه اعضای دبیرخانه کنگره ضمن تشریح برنامه های کنگره بین المللی علامه بهابادی، خواستار حمایت و پشتیبانی حوزه علمیه قم از برنامه ها و همایش های کنگره؛ بکارگیری ظرفیت آموزشی و پژوهشی حوزه های علمیه؛ حمایت و همکاری دبیرخانه کنگره امناء الرسل با دبیرخانه؛ برگزاری یک همایش به نام"روز منطق" و بزرگداشت علامه بهابادی یزدی با همکاری حوزه علمیه قم؛ مشارکت در برگزاری نشست های مقدماتی و کنگره قم و همکاری مرکز رسانه مرکز بین الملل حوزه با دبیرخانه شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha