یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست مدیران مدارس علمیه خواهران استان یزد در سال تحصیلی1403-1402

حوزه / رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری نشست مدیران مدارس علمیه خواهران اسشتان یزد در سال تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

خانم راضیه رحیمی حسینی رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد با اعلام خبر برگزاری نشست مدیران مدارس علمیه خواهران استان، اظهار داشت: در ابتدای این نشست که پیش از ظهر امروز در سالن امام خمینی(ره) مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد برگزار شد، ضمن ارائه نکات و آیین نامه‌های مدیریتی، معاونت‌های آموزش، فرهنگی، مالی، پژوهش، به نکاتی در رابطه با بخشنامه‌های جدید و تشریح و تبیین برنامه‌های خود در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران استان یزد پرداختند.

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، در ادامه نشست ضمن بیان نکات اخلاقی و مدیریتی، با استناد به کلام امیرالمومنین علی(ع)، علم و دانش را قدرت معرفی کرد.

رحیمی، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست پرسش و پاسخ با حضور مدیر و معاونان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان و مدیران مدارس علمیه استان به جهت رفع ابهامات و مشکلات احتمالی و پاسخ به سوالات مطرح شده از دیگر بخش‌های این نشست بود.

وی ادامه داد: در راستای تعامل با مراکز همسو با حوزه علمیه و پیگیری امور مربوط به مبلغان طرح امین، مدیران مدارس علمیه خواهران با حجت الاسلام سید محمد حسن حسینی پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه یزد و در زمینه هم افزایی و هماهنگی بیشتر در نشر معارف دفاع مقدس و بررسی موضوعات ارائه درس دفاع مقدس در حوزه‌ علمیه، برگزاری اردوهای مرتبط، تدوین کتاب و انجام پژوهش در موضوع دفاع مقدس با حجت‌الاسلام محمدهادی خسروی‌راد، مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان یزد اظهار کرد: در راستای تعامل مدیریت استان با مدارس علمیه، طبق برنامه‌ریزی انجام شده حداقل سه نشست دیگر تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha