دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ برگزاری مرحله دوم دوره تربیت مدرس مهارت های پژوهشی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان از برگزاری مرحله دوم دوره تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی در حوزه علمیه خوزستان خبر داد.  

حجت الاسلام میرعلائی راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز از برگزاری مرحله دوم دوره تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی در حوزه علمیه خوزستان خبر داد و اظهار داشت: این دوره به مدت سه روز از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ شهریور ماه در مدیریت حوزه علمیه خوزستان در حال برگزاری است.

وی افزود: در این مرحله مبحث کاربرد فن‌آوری در پژوهش توسط استاد بذر افشان و مرحله تکمیلی روش نگارش علمی و روش تدریس نگارش علمی توسط استاد هنرجو به اساتید خوزستانی شرکت کننده در این آموزش داده شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان اعلام کرد: ۴۲ نفر از اساتید حوزه علمیه خوزستان در این مرحله از دوره تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی شرکت کرده و تقریبا تمامی شرکت کنندگان در مرحله قبل در این مرحله نیز شرکت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: بعد از پایان این مرحله تنها یک مرحله دیگر برای پایان دوره تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی باقی می‌ماند که آموزش روش تدریس و آزمون عملی است.

حجت الاسلام میرعلائی راد خاطرنشان کرد: تمامی آزمون‌های مراحل دوره تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی در حال برگزاری بوده و بعد از پایان مرحله آخر این دوره، اسامی نفرات برتر و قبول شدگان از طریق معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه کشور برای صدور حکم تدریس درس مهارت‌های پژوهشی به معاونت آموزش ارسال خواهد شد.

گفتنی است، مرحله اول دوره تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی به مدت ۶ روز از ۲۸ مرداد الی ۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha