چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سردار گودرزی

حوزه/ سردار گودرزی، از هلاکت شرور سابقه‌دار عامل حمله به نیروهای نظامی و انتظامی در مرز سراوان و کشف ۶۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، به نقل از مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار احمدعلی گودرزی روز چهارشنبه اظهار کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزبانان استان از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مرزهای سراوان مطلع و با اجرای عملیاتی برنامه ریزی شده و هدفمند، موفق به کشف مواد مخدر شدند.

وی افزود: بعد از چند شبانه روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی سراوان با تسلط اطلاعاتی نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی مسلحانه، هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان و هلاکت یک نفر از آنان شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: در این عملیات سنگین و در درگیری مسلحانه مقدار ۶۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و تعداد ۲ قبضه سلاح جنگی به همراه ۱۱ تیغه خشاب و ۲۳۱ فشنگ مربوطه و یک دستگاه خودرو هایلوکس کشف شد.

وی اظهار کرد: پس از احراز هویت و استعلام های بعمل آمده از سوابق فرد به هلاکت رسیده محرز شد، شرارات های معدوم "صابهان شهنوازی" معروف به صاحب خان گمشادزهی که مدت هاست در حمله به نیروهای نظامی و انتظامی شرکت گسترده داشته و یکی از عوامل شهادت ۲۱ نفر از کارکنان فراجا و همچنین عامل زخمی شدن تعدادی دیگر از همکاران بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha