شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آغاز سال تحصیلی جامعه الزهرا و حوزه خواهران

حوزه/ آیین مشترک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ جامعةالزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران با قرائت پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

افتخار یوسفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری آیین مشترک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها و حوزه‌های علمیه خواهران، عنوان کرد: با استعانت از حضرت باری‌تعالی و با توسل به حضرات معصومین علیهم السلام و استمدادی از ولی نعمت خود حضرت حجت عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنیم.

معاون آموزش و تربیت جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار کرد: آیین مشترک جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران روز سه شنبه ۴ مهر ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

یوسفی افزود: در این مراسم، میزبان نماینده مقام معظم رهبری، بیوت مراجع عظام تقلید، اعضای جامعه مدرسین، شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، شورای عالی حوزه، هیئت امنای جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها، علما و فضلا، مدیران و مسئولان نهادهای حوزوی و دانشگاهی، اساتید، طلاب و مهمانان عزیز خواهیم بود.

وی یادآور شد: آیین آغاز سال تحصیلی جدید همراه با پیام یکی از مراجع عظام تقلید و سخنرانی آیت الله کریمی جهرمی، استاد اخلاق حوزه علمیه قم همراه خواهد بود و تلمذ در حضور این استاد، مایه رشد معنوی برای همه ما خواهد بود.

معاون آموزش و تربیت جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه طلاب سهم عمده ای در این آیین ایفا می‌کنند، گفت: قاری قرآن کریم در این مراسم، فرزند یکی از دانش آموختگان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها است، مجری برنامه نیز یکی از طلاب توانمند حوزه است و ما حضور فعال طلاب را در این برنامه شاهد خواهیم بود.

یوسفی اضافه کرد: در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از بوم‌های ایده پردازی طلاب ورودی در دوره راه روشن به همراه معرفی برخی استعدادها و ظرفیت‌های طلاب ارائه می‌شود. همچنین برگزاری میزگرد انگیزشی با حضور یکی از اساتید و سه طلبه جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

وی ضمن دعوت از همه مدیران، اساتید و بانوان طلبه در همه سطوح تحصیلی، بیان کرد: این مراسم جهت تجدید عهد با مولا و صاحب خود برای سربازی شایسته در محضر ایشان است تا به فضل الهی و عنایت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها سالی همراه با انگیزه و تلاش مضاعف در عرصه تهذیب نفس و تحصیل علم را آغاز کنیم و در این مسیر به نحوی عمل کنیم که مورد رضایت حضرت حجت ارواحنا له الفدا باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha