شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله علماء، در نشست برنامه ریزی، هفته وحدت

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به فتنه‌گری‌های دشمنان برای برگزاری اغتشاشات در کشور، گفت: جا دارد از تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، تقدیر و تشکر داشته باشیم، زیرا که با هوشیاری آنان و آگاهی مردم، نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله علماء، امروز صبح در نشست برنامه‌ریزی هفته وحدت که با حضور فرمانده قرارگاه نجف اشرف، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و با شرکت مسئولان برخی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: وحدت رمز پیروزی کشورهای اسلامی، در مقابل استکبار جهانی است.

امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به فتنه‌گری‌های دشمنان برای برگزاری اغتشاشات در کشور، گفت: جا دارد از تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، تقدیر و تشکر داشته باشیم، زیرا که با هوشیاری آنان و آگاهی مردم، نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شد.

وی در خصوص اهمیت نقش وحدت در تعالی جوامع اسلامی، اظهار کرد: از سابق ارتباط عمیقی بین علمای اهل سنت و شیعه وجود داشته است.

آیت الله علماء با اشاره به اینکه بزرگان و پیشینیان ما در خصوص ایجاد وحدت، خیلی کار کرده‌اند، یادآور شد: ما بیش از ۹۰ درصد کارها و باورهایمان یکسان است و باقی موارد هم باید در مراکز علمی و دینی، توسط علما مطرح شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: تمام اختلافات مذاهب، توسط انگلستان به‌وجود آمده و متأسفانه همین اختلافات دینی، سالیان متمادی توسط دشمنان دستاویزی برای بر هم ریختن نظم و امنیت جوامع اسلامی بوده است.

امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به اهمیت توجه به بصیرت و عقلانیت در جامعه، خاطرنشان کرد: مردم ما باید این درجه از بصیرت و آگاهی را همواره حفظ کنند تا دشمنان نتوانند در صفوف مستحکم و وحدت آنان رخنه‌ای دینی ایجاد کنند.

با هوشیاری نیروی نظامی و آگاهی مردم، نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شد

حجت الاسلام فاطمی نسب مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: در هفته وحدت، میزبان ۶۰۰ میهمان هستیم که همین برای استان کرمانشاه، بسیار وحدت آفرین خواهد بود.

وی یادآور شد: امروز دشمنان درصدد راه‌اندازی جنگ مذهبی هستند که خوشبختانه با هوشیاری و آگاهی مردم و هشیاری نیروهای نظامی، نقشه‌های آنان خنثی شده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب، در خصوص اهمیت برگزار هفته وحدت، تأکید کرد: برگزاری این همایش پیام آور وحدت و امنیت خواهد بود، لذا از مسئولان دستگاه‌ها درخواست داریم به‌صورت ویژه نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

با هوشیاری نیروی نظامی و آگاهی مردم، نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شد

در ادامه سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف، خاطرنشان کرد: ضرورت بالای برگزاری با شکوه هفته وحدت، در استان احساس می‌شود.

وی اظهار کرد: البته باید اذعان کرد، کارنامه عملکرد مردم اهل سنت استان، درخشان و خیلی خوب است.

سردار عظیمی، از آمادگی قرارگاه تحت امر خود و سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، برای برگزاری باشکوه برنامه هفته وحدت خبر داد و یادآور شد: نمایشگاهی از دستاوردهای هوا فضای سپاه در هفته وحدت برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha