یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمنان این نظام و ملت از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه‌های شیطانی خود را علیه ما آغاز کردند و همچنان شاهد این توطئه‌ها هستیم، ولی خوشبختانه بصیرت ملت ایران تمامی آنها را خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان نشست خبری فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس عصر امروز با حضور خبرنگاران برگزار شد.

سردار امان الله گشتاسبی در این نشست، اظهار داشت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس هزار و ۶۲ برنامه با ۱۲ سرفصل و با ۶۱ عنوان اجرایی در استان کردستان برگزار می‌شود که ۱۳۵ برنامه از این تعداد شاخص می‌باشند و به‌صورت روزانه ۲ برنامه در هر یک از شهرستان‌های استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: همایش سراسری پیشکسوتان جهاد و شهادت با سخنرانی مستقیم رهبر معظم انقلاب اسلامی، رژه نیروهای مسلح، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، دیدار با علما و روحانیون و ائمه جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، همایش بانوان دفاع مقدس، همایش پیاده روی خانوادگی، افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی، شرکت و حضور یادگاران دوران دفاع مقدس و فرماندهان در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، از جمله این برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: کردستان در دوران دفاع مقدس و مبارزه با ضدانقلاب نقش بسیار تأثیرگذاری داشته و دارد و در این راه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمنان این نظام و ملت از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه‌های شیطانی خود را علیه ما آغاز کردند و همچنان شاهد این توطئه‌ها هستیم، ولی خوشبختانه بصیرت ملت ایران تمامی آنها را خنثی کرده است.

سردار گشتاسبی با اشاره به نقش امامین انقلاب در مدیریت و پیروزی انقلاب، اظهار کرد: ملت ایران نشان داده‌اند که در سخت‌ترین شرایط می‌توانند در مقابل دشمن پیروز و سربلند باشند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: دوران دفاع مقدس را می‌توان برگ زرینی در تاریخ این انقلاب دانست، زیرا روحیه رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ علیه دشمن به‌ الگویی برای همه آزادگان جهان تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال ایجاد ناامنی در کشور بوده و هست، اظهار کرد: از یک سال گذشته تا امروز دشمنان دسیسه‌های بسیاری علیه این ملت و نظام داشته‌اند ولی در تمامی این عرصه‌ها ناکام بوده‌اند، زیرا ملت ایران هوشیارانه عمل کرده‌اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: دشمن با اتاق جنگی که راه‌اندازی کرده بود به‌دنبال ایجاد یک جنگ روانی بسیار پیچیده در کردستان بود، ولی مردم این خطه با هوشیاری و وحدت این اجازه را به دشمنان ندادند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha