شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد قادری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری برنامه‌های متنوع ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت تشکل‌های دینی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح ویژه برنامه‌های تشکل‌های دینی استان، از برگزاری ۵۲۰ ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های پذیرایی، فعالیت شبکه تبلیغی شامل امامان محله، روستا و پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی برخی از این برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام قادری گفت: علاوه بر این، فعالیت ۹۰ مبلغ شبکه امامت شامل امامان محله، روستا و پایگاه‌های فرهنگی تبلیغی و اجرای ۸۰ برنامه قرآنی به همت مراکز، مؤسسات و خانه‌های قرآنی هم از ویژه برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر دعوت از پیشکسوتان جبهه و جنگ برای بیان خاطرات دوران دفاع مقدس در تشکل‌های دینی استان، برگزاری مراسم در سطح مساجد و هیئات مذهبی محوری در طول این ایام را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس تبلیغات اسلامی بوشهر برشمرد و ابراز کرد: اعزام ذاکران و مداحان به مجالس و محافل مصادف با شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و همچنین آغاز امامت حضرت حجت (عج) از دیگر برنامه است.

وی برپایی نمایشگاه‌های مرتبط با هفته دفاع مقدس در کانون‌های فرهنگی تبلیغی، برگزاری کرسی‌های تلاوت، محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های برنامه ریزی شده برای هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: اجرای ۳۰۰ برنامه توسط هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی، ۵۰ برنامه توسط ستاد نهضت پیشرفت بانوان دیگر برنامه‌هایی است که تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha