دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 1108442
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
هم اندیشی اساتید

حوزه/ هم‌اندیشی اساتید مدرسه علمیه هاجر خمین برگزار و در این جلسه بر ورود جدّی طلاب در عرصه فعالیت‌های اجتماعی تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز هم‌اندیشی اساتید مدرسه علمیه خواهران هاجر شهرستان خمین با هدف برنامه‌ریزی آموزشی و رفع مشکلات تحصیلی طلاب در سالن کتابخانه این مدرسه علمیه برگزار شد.

خانم موسوی معاون آموزش مدرسه علمیه هاجر خمین با اشاره به اهمیت ارتقاء روند آموزشی طلاب اظهار داشت: حل مشکلات طلاب به صورت تعاملی و هم اندیشی، جدیت بیشتر در اخذ و ارائه تکالیف به افرادی که واحد تداخلی دارند، دقت بیشتری در ثبت و ضبط غیبت‌های کلاسی، اخذ به‌نگام امتحانات طول ترم و تأکید بر پرسش و ارزشیابی حین تدریس، از اهم نکاتی است که باید به آن در سال تحصیلی جدید توجه شود.

خانم حمزه‌لو مدیر مدرسه علمیه هاجر خمین نیز با اشاره به وضیعت کاهشی تعداد طلاب در برخی کلاس‌ها، از تمامی اساتید خواست اهتمام بیشتر در تقویت و ایجاد انگیزه برای طلاب داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه باید به‌صورت جهادی و دلسوزانه برای حفظ این سنگر علمی معرفتی تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: لازم است طلاب در عرصه فعالیت‌های اجتماعی نقش آفرینی کنند و در سال تحصیلی جدید با اهتمام بیشتر بر مسائل آموزشی و تحصیلی طلاب از فعالیت‌های اجتماعی نیز غفلت نداشته باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha