شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ایتام

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از جذب ۳ هزار ۹۰۰ نفر حامی جدید در شش ماهه نخست سال جاری برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از سه هزار و ۹۰۰ حامی به جمع حامیان ایتام و محسنین این استان اضافه شده است گفت: ۷۰۰ نفر از این حامیان در ماه های محرم و صفر در اجرای پویش به عشق حسین(ع) جذب شده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: با اضافه شدن این تعداد حامی هم اکنون بیش از ۱۹ هزار حامی داخل و خارج از استان حمایت ۸ هزار فرزند یتیم و نیازمند استان را عهده دار شده‌اند که اغلب فرزندان دارای چند حامی می باشند تا بتوانند سرانه پرداختی قابل قبولی را دریافت نمایند.

روشن در ادامه بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده و به منظور افزایش سبد درآمد فرزندان بویژه دانش آموزان تحت حمایت، جذب چهار هزار حامی جدید تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

وی با عنوان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین در همه ایام سال فعالیت دارد از مردم نیکوکار استان دعوت کرد با پیوستن به این طرح در حمایت از قشر نیازمند استان در زمینه‌های معیشت و حمایت از کودکان یتیم و نیازمند استان مشارکت کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر روش های ثبت نام و همکاری در طرح اکرام را مراجعه به سایت emdad.ekram.ir یا مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا ارسال کلمه حامی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۷ و تماس با شماره تلفن ۰۷۷۳۳۳۲۰۷۱۹ اعلام کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha