دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ برگزاری هشتمین جشنواره مولودی خوانی «وحدت و همدلی» در کردستان

حوزه/مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: مراسم مولودی‌خوانی و دف‌نوازی به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) در استان کردستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، علی اصغر دریایی امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول و هفته وحدت، اظهار داشت: کردستان به عنوان یکی از استان‌های فرهنگی و خاستگاه عرفان در کشور شناخته می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: در ایام سال به ویژه ماه مبارک ربیع الاول شاهد برگزاری برنامه‌های دینی و فرهنگی همانند دف‌نوازی و مولودی خوانی در ایام به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) در استان کردستان هستیم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در ادامه سخنان خود افزود: امسال نیز به مانند سال‌های گذشته در ایام میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) گروه‌های مولودی خوانی و دف‌نوازی در قالب جشن بزرگ میلاد پیامبر (ص) برنامه ویژه مذهبی و عرفانی در کردستان برگزار می شود.

دریایی عنوان کرد: برگزاری این دست از برنامه‌های دینی و معنوی در استان کردستان خود عاملی برای تقویت هرچه بیشتر وحدت در بین مردم این خطه می‌باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه جشن های دینی و بزرگ با حضور مردم این استان و حتی دیگر هم وطنان نشان دهنده روحیه معنوی و مذهبی مردم اهل سنت این خط از ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha