یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام حجت اعتبار مدیر حوزه علمیه شهرستان قیدار

حوزه/ نمایندگان طلاب استان زنجان در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم شهادت حجت الاسلام والمسلمین اعتبار را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نمایندگان طلاب استان زنجان در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین اعتبار مدیرحوزه علمیه قیدار را تسلیت گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.
با نهایت تاسف و تاثر خبر شهادت فاضل ارجمند و مهاجر الی الله، سرباز حضرت ولیعصر (عج)جناب حجت الاسلام والمسلمین اعتبار رضوان الله تعالی علیه را دریافت کردیم.
کینه دشمنان دین اسلام با رسولان امین و مبلغان راسخ آن دین مبین سابقه دیرینه دارد از آن زمان که یزیدیان، صحرای کربلا را به خون سرور شهیدان سرخ کردند تا این زمان که بازمانده ای از لشکر یزید، شاگردی از شاگردان مکتب اباعبدالله را در پایتخت شور و شعور حسینی و در خانه ی خدا و در اوج عروج نماز، مظلومانه و غریبانه به شهادت رساند .
بی‌شک خداوند متعال به خون شهدای محراب برکت داده و جوشش خون ایشان در کنار خون شهدای امنیت و مدافعان حرم، پرچم پرافتخار اسلام و معارف قران و اهلبیت علیهم السلام را در قله های جهان بر افراشته و مستکبران و یزیدیان را به زیرخواهد کشید.
قطعا پاداش عالم وارسته ای که برای کمک و نصرت دین خدا از وطن خود در بهبهان خوزستان به قم و بعد از سالیان سال تلمذ و کسب معارف و فضائل علمی و اخلاقی، جهت نشر معارف دین و اهلبیت علیهم السلام و تربیت انسانهای پاک و با تقوا به استان زنجان هجرت کرده را کسی جز خود خداوند نمیتواند محاسبه نماید که خود خداوند فرمود « فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ...».
شهادت آن عالم مجاهد در عرصه علم و دین و اخلاص و عمل را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و مردم شریف و حسینی استان زنجان، خانواده محترم، فرزندان و دوستان و شاگردان ایشان و اهالی منطقه خدابنده تسلیت عرض می‌کنیم. از خداوند متعال علوّ درجات را برای ایشان و صبر جزیل برای خانواده بزرگوار و فرزندان خردسالشان مسئلت داریم.
با توجه به روایت های مختلف درباره این حادثه دردناک، از نهادهای محترم امنیتی تقاضا داریم با نهایت سرعت و دقت همه جوانب این حادثه را پیگیری کنند و نتیجه بررسی را سریعتر به اطلاع مردم عزیز برسانند.
از طرف اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان زنجان؛ اسکندری،فتحی،صیادی،جعفری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha