سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1108724
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
خنداب

حوزه/ یکی از ائمه جمعه استان مرکزی گفت: عزت، افتخار، اقتدار، پیشرفت و سربلندی ما به‌خاطر شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام محمد صفاهانی امام جمعه شهرستان خنداب به همراه خانم گودرزی مدیر مدرسه علمیه مهدیه خنداب و تعدادی از طلاب این شهرستان امروز با خانواده شهید اسدالله حصاری بازدید و دیدار کرد.

حجت الاسلام محمد صفاهانی امام جمعه شهرستان خنداب در دیدار با خانواده شهید اسدالله حصاری که به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد، اظهار داشت: ما هر چه داریم از دفاع مقدس است و به فرموده مقام معظم رهبری، دفاع مقدس گنج است که باید این گنج را استخراج کنیم.

وی گفت: عزت، افتخار، اقتدار، پیشرفت و سربلندی ما به‌خاطر شهداست.

وی خاطرنشان کرد: شهداء مقامشان بالاست و به گفته آیت الله بهجت، دست شهداء در آن دنیا بازتر است، پس با شهداء رفاقت کنید و وقت بیشتری برای آشنایی با سیره و سلوک شهداء بگذارید.

حجت الاسلام صفاهانی افزود: خوش به حال کسانی که با شهداء رفیق هستند و خوش به حال خانواده شهداء که عزیزشان را در راه اسلام داده‌اند.

امام جمعه شهرستان خنداب تصریح کرد: شهداء را اعتقاد به معارف دین نجات داد و آنها را به درجه رفیع شهادت رساند، شهادت را به کسانی که لایق باشند می‌دهند چرا که شهید در آن دنیا نزد خدا می‌رود و در پیشگاه خدا روزی می‌خورد.

در پایان این دیدار که در منزل خواهر شهید صورت گرفت، میثاق نامه‌ای توسط خانم اسماعیلی طلبه مدرسه علمیه مهدیه خنداب قرائت شد و سپس از خانواده شهید حصاری با اهدا هدیه تقدیر شد.

عزت، اقتدار و پیشرفت امروز را مرهون شهداییم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha