شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ دومین نشست شورای اقامه نماز منطقه شمالغرب کشور با حضور مدیران و کارشناسان ستادهای اقامه نماز استانهای آذربایجان شرقی،  اردبیل،  قزوین در استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان ، دومین نشست شورای اقامه نماز منطقه شمالغرب کشور با حضور مدیران و کارشناسان ستادهای اقامه نماز استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین در استان زنجان برگزار شد.

این جلسه به ریاست حجت الاسلام موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان قزوین و با هدف ارائه گزارش از نتایج و دستاوردهای یکساله ” فعالیت شورای اقامه نماز استان‌ها و شهرستان‌های تابعه”، ” توسعه و امتداد ساختار ستاد در شهرستان‌ها، بخش‌ها و ” طرح نظارتی ستاد اقامه نماز از وضعیت فضاهای اقامه نماز در راه‌های مواصلاتی کشور” و همچنین بحث و بررسی و تبادل نظر در خصوص دستورالعمل قائم مقام ستاد اقامه نماز درباره تشکیل جلسات شورای اقامه نماز مناطق برگزار شد.

در ادامه جلسه مهدیان معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی و معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه حاضر شد و پیشنهادات و مشکلات مدیران استان‌های منطقه شمالغرب را استماع کرد.

مهدیان در خصوص وضعیت برگزاری جلسات شورای اقامه نماز و مشکلات موجود در استان‌ها که توسط حاضرین در جلسه مطرح شد، مطالبی را ارائه کرد.

منصور سرگزی معاون فرهنگ آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور نیز با اشاره به اینکه امسال سی امین اجلاس سراسری نماز در استان زنجان برگزار خواهد شد، گفت: امیدواریم این اجلاس با همکاری دیگر استان‌ها طبق دستورالعمل‌های ارسالی، به نحوه احسن برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: ستادهای اقامه نماز استان‌ها می‌توانند به‌عنوان پیش اجلاس در استان‌های خود، اجلاس استانی را با همین عنوان برگزار کنند.

سرگزی یادآور شد: انتظار می‌رود مدیران استان‌ها نسبت به اجرای برنامه‌ها اعم از فرهنگی و آموزشی اهتمام ویژه داشته باشند که برای این منظور نیز بودجه قابل توجهی از سوی ستاد اقامه نماز کشور در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha