سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

امام جمعه یاسوج گفت: آفرین بر این رئیس جمهور شایسته که جانانه دفاع کرد و چقدر خوب حرف زد و چقدر به دنیای امروز امید داد که پایان استکبار و استعمار فرا رسیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، نماز جمعه آخرین روز از شهریور سال ۱۴۰۲ در محل مصلای نماز جمعه شهر یاسوج به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی اقامه شد.

امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: آزادی مطلق موجب هلاکت انسان می‌شود مثل اینکه انسان بخواهد دیگران را کتک بزند و یا بکشد.

وی با بیان اینکه آینده انسان فقط مربوط به این جهان نیست و نباید واقعیت‌ها را تحریف کنیم گفت: انسان ابدیتی در پیش دارد و تنها زمانی آزاد و رهای مطلق خواهد شد که پس از زندگی وارد بهشت شود.

امام جمعه یاسوج در بخشی دیگر از خطبه‌ها به شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) اشاره کرد و گفت: وجود امام معصوم در عالم تکوین یک ضرورت و مانند روح در بدن است امام معصوم روح عالم است و اگر نباشد این دنیا هم وجودی ندارد.

حسینی به ۳۱ شهریور روز آغاز جنگ تحمیلی در سال ۱۳۵۹ اشاره کرد و افزود: در صورتی که به تازگی انقلاب کرده بودیم دشمن با جنگ فشار حداکثری بر این کشور وارد کرد؛ می‌گفتند بهترین موقع است که انقلاب را سرنگون کنیم اما به برکت خون شهدا و ایمان مردم نقشه شوم دشمن شکست خورد.

امام جمعه یاسوج گفت: امروز همه استکبار در برابر ما زمین گیر شده است، ضربات کشنده‌ای خورده‌اند و آمریکا دچار افول و مرگ شده است، قبلا همه از نام آمریکا می‌ترسیدند اما امروز دیگر برای جهان اهمیتی ندارد.

حسینی به پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز ایران سلاح‌هایی دارد که آنها تصور هم نمی‌کنند، تنها مقدار جزئی را به آنها نشان می‌دهیم و اگر دست از پا خطا کنند زمین‌های آنها را شخم می‌زنیم.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: رئیس جمهور در سازمان ملل شجاعانه سخنرانی کرد و بر دهان آمریکا زد آفرین بر این رئیس جمهور شایسته که جانانه دفاع کرد و چقدر خوب حرف زد و چقدر به دنیای امروز امید داد که پایان استکبار و استعمار فرا رسیده است.

وی به برخی از آدم‌های ضعیف و حقیر اشاره کرد که از گذشته تاکنون وجود داشته‌اند و در خصوص آنها گفت: عده‌ای منافق و مزدور و آلت دست هستند که می‌خواهند امنیت کشور را به هر بهانه‌ای به هم زنند.

حسینی بیان کرد: کسی سکته کرده اما پیراهن عثمان به دست می‌گیرند و شبکه‌های معاند بی بی سی و اینترنشنال هرچه می‌خواهند می‌گویند و کیست که نداند تیم تروریستی آنها در پی ترور پدر این فرد بودند تا فتنه‌ای دیگر برپا کنند.

وی اظهار کرد: جنایات آمریکا و اسرائیل را نمی‌بینند، این‌ها باطل و شیطانی هستند و تحت ولایت شیطان قرار دارند. وظیفه امروز ما ایستادگی در مقابل استکبار است مثل دفاع مقدس که محکم ایستادیم و مفتخریم به این شعار که نان بلوط می‌خوریم و با تفنگ برنو می‌جنگیم و در برابر تحریم‌ها کوتاه نمی‌آییم.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha