شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار جمعی از جوانان مؤسسه قرآنی گناوه با امام جمعه بوشهر

حوزه/ نماینده ولی‌ فقیه در استان بوشهر گفت: رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل با شجاعت از قرآن دفاع کرد و ماهیت و باطن دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را افشا و روشن ساخت که جا دارد از وی تقدیر به عمل آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به حضور پیروزمندانه رئیس جمهور در سازمان ملل، اظهار داشت: رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل با شجاعت از قرآن دفاع کرد و ماهیت و باطن دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را افشا و روشن ساخت که جا دارد از وی تقدیر به عمل آید.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حماسه هشت سال جنگ تحمیلی را سبب رشد و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: این اقدام حماسه آفرینانه دفاع مقدس، سبب پیشرفت و استقلال نظام اسلامی و شکست دشمنان شده و همین جنگ تحمیلی هشت ساله از عوامل نجات، کمال، پیشرفت، توسعه تمدن است.

وی با اشاره به حربه‌های دشمن در جنگ سخت و نرم، عنوان کرد: دشمن تهاجم نرم را در ابعاد غیرنظامی در بخش‌های اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی، علم و فناوری دنبال می‌کند و باید در همه این حوزه‌ها مراقبت کرد و اجازه ندهیم تا دشمن به اهدافی که دارد دست یابد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان بوشهر، نیروهای مسلح را یکی از ارکان مهم در حفظ، دفاع، پیشرفت و توسعه در جامعه عنوان کرد و گفت: در دفاع مقدس همه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج، جهاد سازندگی، فراجا، ملت و پدافند با هدایت‌های امام راحل حماسه جاوید خلق کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس، حفظ تمامیت ارضی، تثبیت نظام جمهوری اسلامی، حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها را از جمله دستاوردهای این دوران عنوان کرد و یادآور شد: دفاع مقدس مدرسه آموزش تمام خوبی‌ها، بزرگی‌ها و پیشرفت‌ها است.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته وحدت، تفرقه افکنی را یکی از ترفندهای دشمنان در کشورهای اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین قومیت‌های مختلف کشور و نیز شیعه و سنی هستند و باید به این مساله توجه شود که در نگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، وحدت یک موضوع راهبردی و اساسی است.

وی به برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در بوشهر پرداخت و اظهار کرد: پس از تقاضایی که از سطح کشور در وزارت نفت صورت گرفت و نیز پیگیری مسئولان در استان، آزمون مراکز نفتی و مصاحبه در بوشهر انجام شد که جا دارد از مسئولان تقدیر و تشکر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha