یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج با اشاره به حضور موفق رئیس جمهور در سفر به نیویورک و سخنرانی در سازمان ملل، گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با قاطعیت، شجاعت و صریح صحبت کرد و سیاست‌های غرب و آمریکا را به چالش کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه خورموج با گرامیداشت به هفته دفاع مقدس، مردمی‌بودن دفاع مقدس را یکی از اصلی‌ترین عوامل غلبه بر دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: جانبازان و رزمندگان و خانواده‌های شهدا جانانه ایستادند و در راه دفاع از آرمان‌های الهی جان خود و عزیزانشان را فدا کردند.

امام جمعه خورموج خواستار توجه بیشتر مسئولان به خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس شد و گفت: هرچند برخی نارضایتی‌هایی وجود دارد اما این نارضایتی از سر دلسوزی و دغدغه‌مندی نسبت به آینده جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور است.

حجت الاسلام زاهددوست، رمز پیروزی در دفاع مقدس را وحدت و همدلی بین ارتشی‌ها، سپاهی‌ها و بسیجی‌ها و مردم عنوان کرد و گفت: همه مردم در کنار هم برای دفاع از وطن و انقلاب اسلامی جنگیدند و ثابت کردند می‌توان با دستان خالی هم در عرصه‌های مختلف بر دشمنان غلبه کرد.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس ذره‌ای از خاک ایران به دشمن بعثی داده نشد، یادآور شد: با نگاهی به تاریخ جنگ‌ها در سراسر دنیا به این مساله پی می‌بریم که حداقل در ۲۰۰ سال اخیر هرگاه جنگی در ایران پیش آمده، یا بخشی از خاک را داده و یا با اشغال نظامی دشمن مواجه شده‌ایم اما پس از انقلاب به برکت خون شهدا از خاک این کشور به خوبی مراقبت شده است.

امام جمعه خورموج، با اشاره به ترویج فرهنگ مقاومت در جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: تجربه موفق مقاومت ملت ایران اسلامی با دستان خالی و با اعتقادی راسخ در برابر تجاوزات دشمنان، امید را در دل گروه‌های مقاومت منطقه برای غلبه بر دشمنان زنده و مستحکم‌تر کرد.

حجت الاسلام زاهددوست با اشاره به حضور موفق رئیس جمهور در سفر به نیویورک و سخنرانی در سازمان ملل، تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با قاطعیت، شجاعت و به صورت صریح صحبت کرد و سیاست‌های غرب و آمریکا را به چالش کشید.

وی با بیان اینکه سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل مایه افتخار و مباهات برای جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی است، عنوان کرد: رئیس جمهور از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرد و فریاد رسای ملت ایران را به گوش جهان رساند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha