یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ط

حوزه / امام جمعه بادرود با بیان اینکه دشمن در جنگ رسانه‌ای خود به دنبال آن است که پیام‌های متعالی انقلاب اسلامی به اندیشمندان سایر کشورها نرسد، گفت: استفاده از این چنین فرصت‌هایی باعث برهم خوردن طراحی‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در آخرین خطبه خود به عنوان نماز جمعه بادرود که در مصلای این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: یاد و نام و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس که عزت، عظمت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی محصول و مدیون مجاهدت‌های آنهاست را گرامی می‌داریم.

امام جمعه بادرود گفت: استکبار جهانی با هدف متوقف کردن انقلاب اسلامی، جنگ تمام عیار ۸ ساله را به مردم قهرمان ایران اسلامی تحمیل کرد و همه ظرفیت‌های خود را برای تسلیم کردن ملت غیور به صحنه آورد، اما در عمل نه تنها به هدف خود نرسید بلکه باعث گسترش بیشتر پیام‌های انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه دفاع مقدس صحنه تحقق وعده‌ها و آشکار شدن سنت‌های الهی بود، یادآور شد: مردم ایران اسلامی با اعتقاد راسخ به آموزه‌های ارزشمند دین مبین اسلام و با این باور که تنها راه موفقیت در برابر قدرت‌های استکباری، مقاومت و ایستادگی است، در برابر سختی‌های جنگ تحمیلی صبر کردند و نتیجه این ثبات قدم، نصرت خداوند و پیروزی در این جنگ نابرابر بود که مصداق واقعی "إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم" بود.

امام جمعه بادرود تصریح کرد: امروز جبهه جهانی مقاومت با الگوگیری از دفاع هشت ساله ملت ایران، در برابر جهان سلطه ایستاده و نقشه‌های طراحی شده توسط آن‌ها برای اداره جهان را بر هم زده است.

وی فراگیری سبک زندگی جهادی در ایران اسلامی را از ثمرات دفاع مقدس دانست و یادآور شد: همه تلاش‌های مجاهدانه که در عرصه‌های مختلف در کشور شاهدیم، به برکت دستاوردهای دوران پر افتخار دفاع مقدس است.

حجت الاسلام قاسمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت فرمودند، امروز با اطمینان می‌توانیم بگوییم که جوانان ما می‌توانند همه مشکلات این کشور را حل کنند، در دفاع مقدس، هم ما خودمان را شناختیم و هم دیگران ما را شناختند.

امام جمعه بادرود در ادامه با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: باید از تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برای دفاع از حقوق ملت ایران و تبیین مواضع حقیقت‌طلبانه جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و همچنین مصاحبه‌ها و دیدارهایی که انجام داد، تشکر کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ رسانه‌ای خود به دنبال آن است که پیام‌های متعالی انقلاب اسلامی به اندیشمندان سایر کشورها نرسد، ابراز کرد: استفاده از این چنین فرصت‌هایی باعث برهم خوردن طراحی‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان می‌شود.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه رئیس‌جمهور امسال در حالی در سازمان ملل سخنرانی ‌کرد که پروژه انزوای ایران، شکست خورده، حجم مبادلات تجاری افزایش یافته، دارایی‌های بلوکه شده کشور در دسترس قرار گرفته، ایران عضو ‌شانگهای و بریکس شده، آلبانی به ذات تروریستی منافقین پی‌برده و وضعیت صهیونیست‌ها از همیشه وخیم‌تر است، گفت: امروز اثبات شده است که ایستادگی و مقاومت در برابر قدرت‌های پوشالی جواب می‌دهد.

امام جمعه بادرود ضمن خداحافظی از نمازگزاران این منطقه، خاطرنشان کرد: امروز آخرین خطبه نماز جمعه را در شهر بادرود خواهیم داشت و از هفته آینده شهر بادرود شاهد حضور امام جمعه جدید و جوان خواهد بود.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه بحث بازنشستگی و جابجایی بنده مدت زیادی مطرح بود، گفت: پس از حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دگرگونی در سطح ائمه جمعه کشور صورت گرفت و خوشبختانه تغییرات به سمت جوانگرایی آغاز شد که حقیقتاً یک کار ممدوح و پسندیده‌ای است.

امام جمعه بادرود ضمن قدردانی از مسئولان سابق و حال حاضر دوایر دولتی، ارگان‌ها و نهادهای شهرستان نطنز و بخش امامزاده بادرود طی مدتی که یاری رسان دفتر امام جمعه بودند، اظهار کرد: باید عرض کنم که از هیچکس گله‌ای ندارم و از هفته آینده از تمام کسانی که لطف و حمایتی از بنده داشتند می‌خواهم که همان حمایت را از امام جمعه جدید جوان انقلابی و ولایی داشته باشند و بنده هم تا زنده هستم در راه و خط حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری خواهم بود و دعاگوی شما مردم خوب و فهیم و دین مدار و ولایتمدار منطقه بادرود بوده و خواهم بود.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۱۲ ساله خود در مسئولیت نماز جمعه بادرود، یادآور شد: در این مدت بیش از ۵۵۰ خطبه در خطه کویری بادرود خواندم و سعی کردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنم، خودم را بدهکار نظام ولایی می‌دانم و هیچگاه خود را طلبکار نظام نمی‌دانم و از جمله خواسته‌های به حق مردم منطقه بادرود ارتقاء بخش امامزاده بادرود بوده که پیگیر آن بودیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha