دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اقامه نماز جمعه در عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس، رشد و استحکام تفکر مقاومت به جای سازش در میان ملت ایران است، راز ناکامی دشمن که با تمام توان فتنه‌های زیادی را طراحی و اجرا کرده، همین تفکر و همراهی نکردن مردم با دشمن می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس نکات مهمی را بیان فرمودند، از جمله اینکه امروز وظیفه ما به‌ویژه در صدا و سیما و آموزش و پرورش در رابطه با دفاع مقدس بسیار سنگین است و آشنا کردن نسل نوجوان و جوان با نقش آفرینان در دفاع مقدس و بیان دستاوردهای آن بر عهده این دو نهاد است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب سال گذشته در دیدار با معلمان فرمودند، «دانش آموزان را امتحان کنید ببینید با شهدا بیشتر آشنا هستند یا با فوتبالیست‌ها»، پس وظیفه آموزش و پرورش برنامه‌ریزی در این مسیر است.

امام جمعه عالیشهر ابراز کرد: یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس، رشد و استحکام تفکر مقاومت به جای سازش در میان ملت ایران است، راز ناکامی دشمن که با تمام توان فتنه‌های زیادی را طراحی و اجرا کرده، همین تفکر و همراهی نکردن مردم با دشمن می‌باشد که آخرین آن چند روز قبل و فراخوان دشمن برای آشوب ۲۵ شهریور در داخل و خارج از کشور بود که با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد با اشاره به حضور مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل، یادآور شد: یکی از برکات تفکر مقاومت در ملت ایران، انتخاب رئیس جمهور با این تفکر بود که امروز باعث افتخار ملت ایران و عزت آفرین برای مردم و نظام است.

وی تصریح کرد: حضور مقتدرانه در مجمع عمومی سازمان ملل و سخنرانی عزت آفرین و به چالش کشیدن استکبار جهانی در خانه خود با طرح سوالات مهمی که افکار عمومی جهان را روشن کرد، یکی از برکات این تفکرات است، دشمنان اعتراف می‌کنند که امروز گفتمان غرب و آمریکا با ایران گفتمان التماسی شده و به‌خاطر اقتدار جمهوری اسلامی آنها خود را نیازمند ایران می‌دانند.

امام جمعه عالیشهر با گلایه از واگذاری زمین عالیشهر جهت احداث مسکن، خطاب به استاندار گفت: شنیده می‌شود توافقی برای انحلال دانشگاه آزاد و فروش زمین‌های آن صورت گرفته، مردم این شهر به خاطر وعده‌های مسئولین وقت و وجود یک دانشگاه مهم که شاید بزرگترین و مجهزترین دانشگاه جنوب کشور با حدود ۱۷ هزار دانشجو باشد، به سمت این شهر و انتخاب آن برای زندگی آمدند، در کنار این دانشگاه بزرگ وعده قطار شهری برای حمل و نقل به مرکز شهرستان و بیمارستان مجهز و حل مشکلات فاضلاب شهری و امکانات دیگر زندگی، تاثیر مهمی در ساکن شدن این مردم در این بیابان را داشت، اما امروز نه خبری از قطار شهری است که حتی اتوبوس هم به اندازه کافی وجود ندارد و نه طرح فاضلاب اجرایی شده و نه از بیمارستان خبری است.

وی بیان کرد: تنها دلخوشی مردم احیا مجدد دانشگاه بود که آن هم با اجرای این طرح نابود می‌شود، چه کسی باید به داد این مردم مظلوم برسد، دانشگاه یا باید احیا شود و اگر هم امکانش نباشد باید این ۲۰۰ هکتار با این امکانات تبدیل به بزرگترین بیمارستان استان جهت استفاده همه مردم استان بوشهر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha