جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
تصاویر/ نماز جمعه تکاب

حوزه/ امام جمعه تکاب گفت: من از دولت به دلیل راه‌اندازی مسکن ملی تشکر می‌کنم، اما نهضت مسکن ملی در تکاب توفیقاتی نداشته و ضرورت دارد ادارات مربوطه به‌صورت جدی و فوری در اجرا و احداث مسکن برای متقاضیان اقدامات لازم را انجام دهند تا جوانان صاحب مسکن و فشارهای اجاره بها مسکن کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام مصطفی کوهی امروز در خطبه‌های نماز جمعه تکاب که در مصلای بقیة الله این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی و نماد همیشگی حماسه پرشکوه مقاومت ملت بزرگ ایران است، این رویداد ماندگار و جاویدان، با وجود خسارات آن مشحون از درس ایستادگی، مقاومت، ایثار، عزت و استقلال است و تجربیات گران‌بهایی در حوزه‌های مختلف برای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران بر جای نهاده و الگویی برای ایستادگیِ درس‌آموز مبارزات ملت‌های آزاده علیه استکبار جهانی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: جنگ هشت ساله از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران و تجلی‌گاه ایستادگی و فداکاری عمومی بی‌نظیر مردم در همه ادوار تاریخ کشور است، به‌گونه‌ای که چراغی راهنما برای آینده‌های نزدیک و دور مدیریت راهبردی و کلان کشور تلقی می‌گردد.

امام جمعه تکاب در ادامه با مقایسه جنگ هشت سال رژیم بعث عراق و ایران اسلامی با جنگ اوکراین و روسیه، گفت: رئیس جمهور اوکراین گفت، بدون حمایت آمریکا در این جنگ شکست خواهیم خورد، اما امام خمینی(ره) تمام امدادها و نصرت‌ها و فتوحات را از سوی خدای متعال می‌دانست و همین منبع عزت به رزمندگان رسید و اسلام کمک کرد که ذره و وجبی از خاک جمهوری اسلامی ایران جدا نشود.

وی افزود: دفاع مقدس به این دلیل مقدس است که رهبران آن به قدرت ایمان یقین دارد و درسشان را از مکتب امام حسین(ع) گرفتند و هیچ وقت تَن به ذلت ندادند و امروز در اثر مقاومت‌های دفاع مقدس کشور به جایی دست یافته که شکست آن غیر ممکن شده است.

حجت الاسلام کوهی تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی درمانده هستند و از این که کسی در فراخوان اغتشاشات اخیر با آن‌ها همراهی نکرد به قدری عصبانی شدند که به ملت ایران فحش می‌دادند و برخی‌ها از روی ناچاری مجبور به بیان حقیقت شدند و عدم همراهی ملت با دشمنان قسم خورده را با سال ۵۷ مقایسه کردند، مردم ما بیدار شدند و به آرمان‌های این ملت و انقلاب باور دارند و بدان پایبند هستند.

وی گفت: مردم ایران ملت مقاومت و متعهدی هستند و مسئولین باید قدر این ملت را بدانند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات این مردم به‌کار بگیرند.

امام جمعه تکاب تأکید کرد: من از دولت به دلیل راه‌اندازی مسکن ملی تشکر می‌کنم، اما نهضت مسکن ملی در تکاب توفیقاتی نداشته و ضرورت دارد ادارات مربوطه به‌صورت جدی و فوری در اجرا و احداث مسکن برای متقاضیان اقدامات لازم را انجام دهند تا جوانان صاحب مسکن و فشارهای اجاره بها مسکن کاهش پیدا کند.

انتهای پیام .../

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha