شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه بندر امام خمینی (ره) حجت الاسلام عبادی

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: دشمن به دنبال کم‌ارزش نمودن و فراموش کردن ارزش‌های دفاع مقدس است، چرا که می‌داند این چه گنج و ظرفیت عظیمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام جاسم عبادی امام جمعه بندر امام خمینی(ره) امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) با تسلیت هشتم ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) دو وظیفه مهم بر عهده داشتند، یکی اینکه حضرت مهدی(عج) را از دست دشمنان حفظ کنند و دیگر این که حضرت مهدی(عج) را به بزرگان شیعه معرفی کنند تا در آینده در مسئله امامت دچار اختلاف نشوند.

وی با تقدیر از سخنرانی شجاعانه و موضع‌گیری انقلابی رئیس جمهور در سازمان ملل متحد، گفت: رئیس‌جمهور ایران اسلامی، کتاب قرآن را که غربیان مدعی دموکراسی افرادی را مجبور به آتش زدن آن کردند را با اقتدار نشان می‌دهد و اعلام می‌کند باید از قرآن دفاع کرد، چون کتاب وحی الهی تا ابد ماندنی و حرکت‌های مذبوحانه دشمن نیز توان آسیب زدن به آن را ندارد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) ادامه داد: رئیس جمهور سال گذشته نیز با شجاعت تصویر سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را نشان داد تا دروغ مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را برای جهانیان اثبات کند، شاهد بودیم که رئیس‌جمهور در مورد حمایت از ملت مظلوم فلسطین هم به صراحت جنایات‌ رژیم صهیونیستی را بیان کرد.

حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: همچنین از مواضع رئیس جمهور در مورد بیان سیاست ضد استکباری نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهت‌گیری‌های دستگاه دیپلماسی در ارتباط با مذاکرات عزتمندانه هسته‌ای تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با گرامیداشت ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس، با درود به روح بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) و شهدای سرافراز دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: این شجاعت و صراحت در بیان خادم ملت ایران در سازمان ملل، مرهون و محصول خون شهدا است.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) تصریح کرد: این عزت و قدرت جمهوری اسلامی نشأت گرفته از رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، ملت ایران باید به این سربلندی و سرافرازی خود ببالند.

حجت الاسلام عبادی تأکید کرد: شجاعت، ایثار و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس را باید برای نسل جوان امروز بیان کرد تا این میراث و گنج بی‌نظیر به فراموشی سپرده نشود، برای عبور از همه سختی‌ها هم مسئولان و هم مردم نیاز به روحیه ایام دوران دفاع مقدس دارند.

وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس همه برای عزت و شرف این کشور بدون هیچ نام و نشانی و انتظاری مجاهدت می‌کردند، با اندیشه رزمندگان دوران دفاع مقدس می‌توان از همه سختی‌ها عبور کرد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه امروز همه باید هوشیار باشیم چرا که دشمن در تلاش برای ایجاد شکاف در بین ملت و ولایت و دلسوزان نظام است، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که تنها رمز پیروزی، ماندگاری و استقامت این ملت و کشور، وحدت، همدلی، بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه است که باید همچنان تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام عبادی یادآور شد: دشمن به دنبال کم‌ارزش و فراموش کردن ارزش‌های دفاع مقدس است، چرا که می‌داند این چه گنج و ظرفیت عظیمی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha