یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:امروز انقلاب اسلامی ما در جهان به یک الگوی بزرگ برای استکبارستیزی و ظلم ستیزی تبدیل گردیده و همین خود زمینه هراس و ترس مستکبرین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر سنندج ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما با وجود نوپا بودنش، توسط دشمنان منطقه‌ای و جهانی وارد یک جنگ فراگیر و همه جانبه شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: با آغاز جنگ تحمیلی دشمن علیه این نظام، تمام اقشار مردم به نوعی در مقابل این تجاوزگری قرار گرفتند.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه سهم ملت ایران در این پیروزی تاریخی بسیار با ارزش می‌باشد، افزود: مردم کردستان در ۸ سال دفاع مقدس هم در مقابل دشمن بعثی و هم در مقابل عوامل ضدانقلاب و گروهک‌ها ایستادگی کردند و در این راه رشادت‌های بسیاری از خود نشان دادند.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه هشت سال جنگ در مقابل دشمنان داشتیم، ولی غیرت و مردانگی جوانان این سرزمین اجازه نداد که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست نامحرمان بیفتد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه همچنان توطئه و دسیسه علیه این نظام توسط دشمن در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ما در جهان به یک الگوی بزرگ برای استکبارستیزی و ظلم ستیزی تبدیل شده و همین خود زمینه هراس و ترس مستکبرین شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha