دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - عضو مجلس خبرگان رهبری

حوزه / نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای اجرای هر پروژه بزرگی باید تیم‌های متخصص و توانمند در دست داشت تا پروژه‌ها به نحو احسن انجام پذیرند، طی چند سال اخیر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علاوه بر موفقیت‌های خیره کننده در بحث نظامی، ثابت کرده که در هر پروژه عمرانی با هر حجم و وسعتی وارد شده، پروژه به بهترین شکل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم تجلیل از خیرین ساخت عتبات در مصلی ایذه، ضمن تشکر از خیرین، با اشاره به مطالبات مردم درخصوص تأمین آب برای کشاورزی و شرب مناطق شمال خوزستان، اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده سیاست گذاری‌های رهبرمعظم انقلاب، درخصوص انتقال آب از دریای عمان به فلات مرکزی و اجرای آنها توسط دولت مردمی، دیگر بهانه‌ای برای انتقال آب رودخانه کارون نمی‌ماند و آب باید در مسیر اصلی خود که همان جلگه خوزستان است، جریان یابد.

وی افزود: یکی از مشکلات شمال خوزستان نیازمندی آب شرب و کشاورزی است که ما به عنوان زبان مردم این موضوع را از مسئولین مطالبه می‌کنیم.

وی تصریح کرد: جهت تأمین آب مورد نیاز شهرهای ایذه، باغملک، صیدون و رامهرمز، از کانال کارون ۳ برای انتقال آب به این مناطق استفاده کنند و این نوید را به مردم و کشاورزان این مناطق می‌دهم که در آینده‌ای نزدیک، این انتقال انجام می‌شود و مشکل آب رفع خواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به توانمندی سپاه پاسداران در تمامی حوزه‌ها اشاره کرد و گفت: برای اجرای هر پروژه بزرگی باید تیم‌های متخصص و توانمند در دست داشت تا پروژه‌ها به نحو احسن انجام پذیرند، طی چند سال اخیر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علاوه بر موفقیت‌های خیره کننده در بحث نظامی، ثابت کرده که در هر پروژه عمرانی با هر حجم و وسعتی وارد شده، پروژه به بهترین شکل انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد بنده برای مسئولین این است که برای انجام پروژه‌های ملی، به نحو احسن، حتی الامکان از توانایی‌های سپاه پاسداران مانند قرارگاه خاتم الانبیا استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha