دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1108826
۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
بروجرد

حوزه/ امام‌ جمعه بروجرد، با اشاره به اینکه توان و قدرت ایران در همه زمینه‌ها به‌ویژه قدرت دفاعی و نظامی قابل مقایسه با گذشته نیست، گفت: دشمن امروز از قدرت روزافزون ایران اسلامی وحشت دارد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام‌ جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس گنجینه ارزشمند نظام جمهوری اسلامی و گواه بر حقانیت نظام است.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: باید رشادت‌ها و شجاعت رزمندگان ما در دروان دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، برای نسل نوجوان و جوان جامعه بیان و بازگو شود.

امام‌ جمعه بروجرد با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس، دورانی سراسر عبرت و درس برای همه مسئولان و مدیران است، گفت: مسئولان و مدیران باید از رزمندگان دوران دفاع مقدس درس بگیرند و در خدمت رسانی صادقانه، جهادی و بی‌منت به مردم گام بردارند.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به اینکه توان و قدرت ایران در همه زمینه‌ها به‌ویژه قدرت دفاعی و نظامی قابل مقایسه با گذشته نیست، خاطرنشان کرد: دشمن امروز از قدرت روزافزون ایران اسلامی وحشت دارد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سفر رییس جمهور به نیویورک اظهار کرد: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از موضع قدرت، شجاعت و قاطعیت بود و قطعا دیپلماسی هم از موضع شجاعت و قدرت جواب می‌دهد.

وی افزود: سخنرانی رییس جمهور در فضای رسانه‌ای سازمان ملل جز پربازدیدترین‌ها بود و معرفی ایران در این سخنرانی ستودنی بود.

امام‌ جمعه بروجرد بر ارائه تسهیلات فرزندآوری از سوی بانک‌ها تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود بانک ها در این رابطه به تعهدات خود عمل کنند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha