یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه موقت آبدان

حوزه/ امام جمعه موقت آبدان گفت: امروز هر چه داریم به برکت صبر و ایستادگی و مقاومت خانواده‌های شهداست که اینان مایه آبروی نظام و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام اسماعیل بحرانی امام جمعه موقت آبدان امروز به همراه فرمانده پایگاه مقاومت امام علی النقی(ع) آبدان و اعضای شورای پایگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید دولت جاوید دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام‌ جمعه‌ موقت آبدان در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد امام(ره) و شهدا به‌ویژه شهید دولت جاوید، اطهار داشت: خانواده‌های شهدا مایه افتخار ما هستند که باید قدر آنان را بدانیم.

حجت الاسلام بحرانی گفت: امروز هر چه داریم به برکت صبر و ایستادگی و مقاومت خانواده‌های شهداست که اینان مایه آبروی نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه شهدا با خون خود و از خودگذشتگی، جانشان را فدای انقلاب اسلامی کردند، اظهار کرد: امروز وظیفه داریم ضمن ادامه دادن راه آنان خانواده شهدا را تکریم کنیم، چرا که این خانواده‌های شهدا بودند که از فرزندان خود برای دفاع از میهن اسلامی پشتیبانی کردند و از آنها گذشتند.

عسکری زاده فرمانده پایگاه مقاومت امام علی النقی (ع) نیز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس، یادآور شد: مقرر شده در همین هفته یادواره شهید آبروی محله را به نام شهید دولت جاوید در کنار خانه شهید برگزار کنیم.

وی از پدر شهید و خانواده شهید برای حضور در این مراسم دعوت کرد و گفت: حضور خانواده شهدا در برنامه‌ها زینت بخش محافل است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha