دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تسلیت تبریز

حوزه/ مدیرعامل بنیاد هدایت شهادت مظلومانه حجت الاسلام اعتبار امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر سُجاس و مدیر حوزه علمیه قیدار را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، در پیام تسلیت حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت مقامی است که نصیب خواصی از اولیاء الهی می‌شود و شهادت در محراب، افتخاری ارزشمند، که نصیب سنگربانان فرهنگ در «سنگر مسجد» می‌شود.

خبر شهادت مظلومانه استاد حوزه‌ علمیه روحانی ولایی و انقلابی حجت‌الاسلام و المسلمین حجت اعتبار، امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر سُجاس و مدیر حوزه علمیه قیدار یاد و خاطر شهدای محراب را دوباره زنده کرد.

این واقعه از هر منظر تحلیل شود، نقش دشمنان قسم‌خوردۀ ایران اسلامی در زمینه‌سازی برای چنین جسارت‌ها و تعرض‌هایی را نباید نادیده گرفت.

به نظر می‌رسد دشمن، خیزش مساجد در گام دوم انقلاب اسلامی را احساس کرده و همچون اوایل انقلاب از روی حقد و عناد پنجه می‌کشد تا شاید زخم‌هایی که خورده را التیام دهد.

به کوری چشم دشمنان، امثال شهید حجت‌الاسلام اعتبار در جای جای کشور، این سنگر را حفظ کرده و بحمدالله حرکت‌های شکل گرفته در این مسیر نورانی روز به روز در حال رشد و پیشرفت است و خون هر شهید محراب این مسیر را نورانی‌تر و حرکت‌ها را پرشتاب‌تر می‌کند.

حوزه علمیه، نخبگان انقلابی و نهادهای فرهنگی باید احقاق حق، شفافیت اظهار نظر و پرهیز از محافظه‌کاری نسبت به شهادت مظلومانه این چهره حوزوی را از مسئولین امر مطالبه کنند.

شهادت مظلومانه این سرباز مجاهد فرهنگی را به خانواده محترم‌شان، شاگردان، حوزه‌های علمیه و شبکه امامت تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق استقامت در این راه تا نیل به شهادت را برای همه برادران و همسنگران مسئلت داریم.

سید ناصر میرمحمدیان

مدیرعامل بنیاد هدایت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha