یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تسلیت تبریز

حوزه/ مرکز خدمات حوزه های علمیه شهادت حجت الاسلام اعتبار امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر سُجاس و مدیر حوزه علمیه قیدار را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، در پیام تسلیت مرکز خدمات حوزه های علمیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا ما عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ( الاحزاب ٢٣)

سخن را با کلامی از سید شهیدان اهل قلم آغاز می‌کنیم که می‌گفت: "پندار ما این است که ما مانده‌ایم و شهدا رفته‌اند؛ اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده‌اند". آری شهیدان زنده‌اند و زندگی می‌بخشند و قرآن کریم خطاب به آنانی که شهدا را مُرده فرض می‌کنند، با لحنی پُرصلابت می‌فرماید: "وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ"

واقعه ناگوار ترور یکی از مرزبانان مخلص شریعت و مکتب روحانی فاضل و بصیر و مبلغ انقلابی شهیدحجت الاسلام والمسلمین حجت اعتبار آنهم در محراب عبادت ودر سنگر مسجد، بار دیگر صفوف حق و باطل را آشکار ساخت و تکرار دوباره تاریخ و خط زمان محراب سرخ کوفه را روایت کرد.

و این مهر سرخ قبولی بر طومار تلاش روحانی خدومی است که با ایمان و صداقت و اخلاص و خستگی ناپذیری در جهاد تبلیغ و در مسیر دفاع از اسلام و ایران و حقوق ملت فداکارانه تا پای جان ایستاده است، که شهادت هنر مردان خداست.

با عرض تبریک و تسلیت به حوزه‌های علمیه و مردم خوزستان، قیدار زنجان، مردم و فضلا وطلاب حوزه مسجد سلیمان و بهبهان و دوستان و ارادتمندان و بستگان و خانواده این شهید؛ انتظار آن است که نیروهای امنیتی و قضایی ابعاد این جنایت کینه توزانه را با دقت؛ بررسی و روشن نمایند و نسبت به تکریم این شهید تبلیغ و خانواده معظم آن مجدانه تلاش نمایند.

از خداوند متعال علو درجات و مغفرت و رضوان و رحمت واسعه الهی و الطاف خاصه پیامبر وآل‌طاهرین صلوات الله علیهم اجمعین را برای آن شهید عزیز مسالت می نمایم و به همه ما توفیق تداوم راه نورانی شهیدان را کرامت نماید.

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha