دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
زرندیه

حوزه/ استاد مدرسه علمیه کوثر زرندیه گفت: پس از ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) زیبایی‌ها و برکاتی در این عالم ظهور خواهد کرد که آن را می‌توان به دو دسته که موضوع آن ظهور منجی عالم و زیبایی‌های مادی و معنوی است، تقسیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، روز گذشته همزمان با سالروز آغاز امامت آقا امام زمان(عج) مراسم جشنی با حضور خانم کاظمی استاد مدرسه علمیه کوثر زرندیه و مداحی خانم حیدریان در این مدرسه برگزار شد.

خانم کاظمی در این نشست اظهار داشت: پس از ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) زیبایی‌ها و برکاتی در این عالم ظهور خواهد کرد که آن را می‌توان به دو دسته که موضوع آن ظهور منجی عالم وزیبایی‌های مادی و معنوی است، تقسیم کرد.

وی گفت: برکات مادی به افزایش ثروت و رفع فقر، طولانی شدن عمرها، شفای تمام بیماران، قضاوت و دادرسی اشاره دارد و برکات معنوی عبارت است از تکامل عقل‌ها، هدایت و تکامل معنوی، بر قراری عدالت، شکوفا شدن و تکامل علم.

استاد مدرسه علمیه کوثر زرندیه تصریح کرد: اگر از هر کدام از این زیباییها و برکات غافل شویم، یک قسمت از زیبایی‌ها و برکات را از دست داده‌ایم و به خاطر همین زیبایی‌ها و برکات است که در آن زمان هیچ احساس نیاز و خلائی نیست نه خلأ مادی و نه خلأ معنوی، امام به همه نیازهای انسان پاسخ می‌دهد و انسان در کمال امنیت و آرامش به بندگی خدا می‌پردازد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha