یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی این ظرفیت عظیم را در اختیار منادیان اسلام و دین قرار داده که اسلام را تبلیغ کنند و نباید از این فرصت غافل بشویم، چرا که لازمه تبلیغ درست دین داشتن سواد و علم کافی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام علیرضا رضوی امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) میاندوآب که در این مدرسه برگزار شد با تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از لوازم طلبگی انس با قرآن کریم است و نباید طلاب اجازه دهند قرآن در جامعه مهجور باشد ولذا ضروری است طلاب بخشی از وقت خود را به انس با این کتاب الهی صرف کنند.

وی ادامه داد: از جمله مسائلی که در رشد مادی و معنوی و علمی طلاب موثر است، توسل به اهل بیت(ع) است و باید ارتباط مستمر با حضرات معصومین خصوصا امام زمان (عج) داشته باشیم و در جامعه‌ای که شیاطین از همه ظرفیت‌ها برای گمراه کردن انسان‌ها استفاده می‌کنند توسل به اهل بیت(ع) می‌تواند نجات دهنده انسان باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی یادآور شد: جامعه امروز به طلبه باسواد و درس خوان نیاز دارد و انقلاب اسلامی این ظرفیت عظیم را در اختیار منادیان اسلام و دین قرار داده که اسلام را تبلیغ کنند و نباید از این فرصت غافل بشویم، چرا که لازمه تبلیغ درست دین داشتن سواد و علم کافی است.

وی تصریح کرد: ایام ولادت نبی مکرم اسلام است و باید طلاب زندگی این شخصیت بی‌نظیر تاریخ بشریت را به درستی بخوانند و از آن الگو بگیرند و در زندگی خود عملیاتی کنند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha