دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: با یک جنگ جهانی علیه خانواده روبرو هستیم که آن هم ترویج الگوهای منحرف جنسی و زیر سؤال بردن سبک زندگی عفیفانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شبانکاره با بیان این که دشمنان به دنبال از بین بردن معنویت در مدارس هستند، اظهار داشت: نهاد ارزشمند آموزش و پرورش در کشور توجه جدی به بحث معنویت و دینداری دانش آموزان در کنار علم آموزی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه علم بدون معنویت فاسد و بی ارزش است، گفت: برای به موفقیت در این مسیر و راه ارزشمند نیاز به شرایط و امکانات مناسب آموزشی است که شرایط و امکانات آموزشی در این منطقه بد نیست اما در سطح شهر و روستا ها بعضی از مدارس نیاز به بازسازی دارند.

امام جمعه شبانکاره ضمن تشکر از گروه‌های جهادی، شهرداری و دهیاران که در رنگ آمیزی و آماده سازی مدارس به مجموعه اداره آموزش و پرورش کمک کردند، ادامه داد: ما با یک جنگ جهانی علیه خانواده روبرو هستیم که آن هم ترویج الگوهای منحرف جنسی و زیر سؤال بردن سبک زندگی عفیفانه است.

خطیب نماز جمعه شبانکاره با بیان اینکه دشمن به دنبال مخدوش‌سازی نقش زنان به‌عنوان محور خانواده می باشد، عنوان کرد: کمیت و کیفیت اقدامات دقیق و سریع دستگاه‌های اطلاعاتی و مجاهدان گمنام این عرصه، در یکسال اخیر، تحسین‌برانگیز است و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سال گذشته ضربات سهمگینی بر پیکر دشمنان زدند.

حجت الاسلام پردل با اشاره به هفته وحدت بیان کرد: وحدت همان صراط مستقیم است و مخالفت با وحدت در حقیقت همان مخالفت با سخن خداوند در قرآن کریم است که این عمل بدترین نوع کفر محسوب می‌شود.

امام جمعه شبانکاره تصریح کرد: خیلی ها در خارج و عده ای در داخل سعی در اختلاف بین شیعه و سنی هستند و آن‌ها از این اختلاف دنبال منافع خودشان می باشند که البته موفق نخواهند شد و مسلمانان در کنار هم هستند و همه در برابر استکبار جهانی ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha