سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/ نماز جمعه تکاب

حوزه/ حجت الاسلام کوهی گفت: زن و مادر نقش محوری را در کانون خانواده ایفا می‌کند و علت تهاجم به ارزش‌های فطری زنان و تمرکز دشمنان بر این محور کلیدی به خاطرآن است که اگر زنان یک جامعه ارزش‌های فطری خود را از دست دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام مصطفی کوهی امروز در خطبه های نماز جمعه تکاب که در مصلای این شهر برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، اظهار داشت: جنگ تحمیلی با روش های متعددی ادامه دارد و ما با یک جنگ جهانی علیه خانواده روبرو هستیم.

وی ادامه داد: ترویج الگوهای منحرف جنسی و زیر سؤال بردن سبک زندگی عفیفانه مبتنی بر نقش‌آفرینی نهاد خانواده، تبدیل به اجزای لاینفک و آشکار بازی بسیاری از نهادهای رسمی و غیر رسمی در غرب شده است.

امام جمعه تکاب خاطرنشان کرد: در اتحادیه اروپا، کشورهای مجارستان و لهستان صرفاً به اتهام عدم پذیرش الگو واره‌های دستوری پارلمان اروپا در خصوص پذیرش سبک زندگی همجنس‌گرایان و دیگر گروه‌های منحرف جنسی، از دریافت کمک‌های مالی اتحادیه اروپا محروم می‌شوند و حتی طبق شواهد و مستندات موجود، کشورهای مسلمان نیز از سوی برخی نهادهای سازمان ملل متحد بابت به رسمیت شناختن حقوق گروه‌های منحرف جنسی و لزوم عدم جلوگیری از فعالیت آزادانه آنها تحت فشار قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: زمانی که اجزای این بازی را در کنار یکدیگر قرار می‌دهیم، به یک تصویر مخدوش اما هدفمند می‌رسیم! این همان نقشه جنگ جهانی علیه نهاد خانواده است که در اتاق‌های فکر، نهادهای رسمی و امنیتی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تهیه شده و به صورتی غیر اعلامی اما محسوس در حال اجراست.

حجت الاسلام کوهی افزود: خانواده به عنوان اصیل‌ترین و اصلی‌ترین کانون جوامع بشری، خاستگاه اصلی ارزش‌های فطری بشری و اخلاقی‌ترین نهاد بشری و ریشه‌دارترین و صمیمی‌ترین کانون عواطف بشری است و اولین و اصیل‌ترین کانون تعلیم و تربیت می باشد.

وی تصریح کرد: زن و مادر نقش محوری را در کانون خانواده ایفا می‌نماید و علت تهاجم به ارزش‌های فطری زنان و تمرکز دشمنان بر این محور کلیدی به خاطر این است که اگر زنان یک جامعه ارزش‌های فطری خود را از دست دهند، دیگر نمی‌توانند در خانواده نقش سازنده داشته باشند بلکه بالعکس موجب فروپاشی ارزش‌های خانه و خانواده خواهند شد.

امام جمعه تکاب گفت: تلاش‌های گسترده جریان‌های ضد اخلاقی در کشورهای مختلف برای استفاده‌ی ابزاری از زنان با شعار بی‌اساس آزادی و حقوق زن، ریشه در این امر دارد و امروز خانواده های ایرانی را کاهش جمعیت و کاهش ازدواج، افزایش طلاق و افزایش سقط جنین تهدید می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی بارها و بارها غربی ها را تحقیر کرده است و امروز غرب وآمریکا از ایران اسلامی که جهانخواری آن ها را تحقیر کرده است عصبانی است و به قصد انتقام برآمده است.

حجت الاسلام کوهی با تبریک ۱۳ مهر ماه، روز نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات پلیس، گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت نیروی انتظامی می فرمایند؛ ارزش هر انسان و مجموعه ای به تکلیفی است که به دوش دارد و امروز نیروی انتظامی حفظ امنیت مردم را به دوش گرفته است.

وی با تقدیر از مسئولین شهرستانی به دلیل آسفالت کمربندی تکاب بیان داشت: مردم از شورای شهر و شهرداری انتظار دارند با اتحاد کارها را پیش ببرند و پیشرفت های چشمگیری داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۷ IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    0 0
    نمی ندانم شما با این کلمه دشمن چه دشمنی دارید