شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
.

حوزه/ امام جمعه چهارباغ ماهواره نور ۳ را دستاوردی بزرگ برای کشور دانست و گفت: قرار گرفتن ماهواره نور ۳ سپاه در مدار ۴۵۰ کیلومتری زمین، دستاورد دیگری از تفکر بسیجی، مدیریت جهادی و انقلابی و اعتماد به جوانان این کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه شهرستان چهار باغ در آخرین خطبه نماز جمعه خود در این شهرستان با اشاره به سالروز ولادت نبی مکرم اسلام، اظهار داشت: اگر سرتاسر تاریخ زندگی پیامبر اکرم(ص) را مطالعه کنیم، صداقت، قاطعیت و مهربانی را ملاحظه خواهیم کرد.

وی به نعمت بزرگ امنیت در کشور اشاره کرد و گفت: از همه مجاهدان عرصه امنیت و اقتدار کشور اعم از نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: به سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات برای دستگیری تروریست‌های داعش درود می‌فرستیم و جهاد مقدس آنان را از صمیم جان ارج می‌نهیم و قدر می‌دانیم.

حجت الاسلام محمدی، ماهواره نور ۳ را دستاوردی بزرگ برای کشور دانست و اظهار کرد: قرار گرفتن ماهواره نور ۳ سپاه در مدار ۴۵۰ کیلومتری زمین، دستاورد دیگری از تفکر بسیجی، مدیریت جهادی و انقلابی و اعتماد به جوانان این کشور است.

امام جمعه چهار باغ، خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به مردم نجیب، ولایتمدار و وفادار چهارباغ را مدال افتخاری برای خود می‌دانم و از همه مردم طلب حلالیت دارم و هر کجا که باشم محبت‌های شما را فراموش نخواهم کرد.

وی تصریح کرد: از حمایت‌ها و هدایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و همراهی و همکاری بی دریغ مجموعه مسئولان، روحانیون، اعضا ستاد نماز جمعه، معتمدین، خیرین و اصحاب رسانه در طول مدت خدمتگزاری در چهارباغ تشکر می‌کنم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha