پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تصاویر/ نشست آیت‌الله اعرافی و استاندار لرستان

حوزه/استاندار لرستان در پیامی شهادت پلیس لرستانی حافظ امنیت و نظم، سرهنگ سعید پناهی فر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان در پیامی شهادت شهید لرستانی سرهنگ دوم سعید پناهی فر را تسلیت گفت:

بسمه تعالی

شهادت فرزندی دیگر از لرستان در راه مبارزه با عاملان برهم زدن امنیت جامعه، بار دیگر مراتب وفاداری مردم این خطه را به نظام و ملت به اثبات رساند.

شهید سرهنگ دوم سعید پناهی فرد با نثار جان خود در راه حراست از امنیت و مبارزه با اشرار، مانند موارد قبلی از شهادت فرزندان لرستان ، نشان دهنده ی دیدگاه ملی و وحدت آفرین فرزندان لرستان در حراست از ایران اسلامی است.

بدون شک ،مردم غیور، شهیدپرور و قدرشناس استان با حضور پرشور و دشمن شکن خود در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر، همراهی خود را با آرمان های ایشان که همان دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت ملت است را نشان خواهند داد.

شهادت سرهنگ دوم سعید پناهی نسب فرزند لرستان و فرمانده یگان عملیات امداد بندرعباس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده ایشان، مجموعه ی نیروی انتظامی و مردم شهید پرور استان لرستان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

امیدوارم در سایه ی الطاف الهی و بهره مندی از منویات مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) بتوانیم با اتحاد، همدلی و از خودگذشتگی همانند شهید پناهی نسب هرچه سریعتر به مقصد نهایی که همان اتصال حکومت جمهوری اسلامی ایران به حکومت ولی عصر(عج) است، نائل شویم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha