یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های پژوهشی که در حوزه دنبال می‌شود می‌طلبد که پیگیری قوی‌تر، هدفمندتر و عمیق‌تری صورت گیرد و تکرار جلسات در این مقوله بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین ظهر امروز در نشست شورای پژوهشی حوزه علمیه استان قزوین، اظهار داشت: مباحث علمی و پژوهشی حوزه با آغاز سال تحصیلی جدید شروع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: محورهای مختلف برنامه‌های حوزه نیازمند توجه ویژه از ناحیه مدیران است و امیدواریم که در بخش محور پژوهشی مدارس این جلسات همواره منشا اثر باشد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: مقوله تحقیق و پژوهش از ناحیه مرکز و استان مورد تأکید است، زیرا علم زمانی می‌تواند ارزشمند باشد که همراه با تحقیق و پژوهش بوده و خروجی تولیدی داشته باشد.

وی عنوان کرد: عده‌ای شاید این تلقی را داشته باشند که پژوهش یک امر جانبی و مستحبی است در حالی که آموزش و پژوهش باید توأمان با یکدیگر حرکت کرده و پیش بروند.

حجت الاسلام و المسلمین عرفانی بیان کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های پژوهشی که در حوزه دنبال می‌شود می‌طلبد که پیگیری قوی‌تر، هدفمندتر و عمیق‌تری صورت گیرد و تکرار جلسات در این مقوله بیشتر شود.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: با توجه به برنامه‌های معاونت پژوهش باید ببینیم وظیفه مدیران در مدارس و واحدها چگونه است که امیدواریم در نهایت حوزه‌های علمیه در بحث پژوهش جایگاه خود را قوی‌تر پیداکرده و به درجات عالیه برسند، چرا که رشد علمی را همواره با پژوهش می‌توان رصد کرد و رقم زد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین همچنین فرا رسیدنِ هفدهم ربیع‌الاول، ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را تبریک گفت.

فعالیت‌ها و برنامه‌های پژوهشی در مدارس علمیه هدفمند باشد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha