شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
شاهرخی

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: باید پیام شهدا را با زبان و ابزار هنر عرضه کرد و در میدان ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان نقش آفرین بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در جشنواره موسیقی «نوای مهر» در خرم آباد با تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: شهدا بر فراز قله های فضیلت و مکارم انسانی و اخلاقی ایستاده اند.

وی با بیان اینکه کسی که در قله است در دوران حیاتش شهید زندگی کرده که به قله رسیده است، افزود: شهدا به دنیا و تمام تعلقات آن پشت پا زده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه ما باید برای معرفی حیات طیبه که در آن اخلاق، معنویت و پیشرفت وجود دارد، تلاش کنیم، گفت: حرکت در مسیر شهدا لازمه حیات طیبه است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه هنر، رسانه، اهل قلم و موسیقی باید ویژگی های حیات طیبه را بیان کنند، خاطرنشان کرد: اینها تاثیرگذار هستند و کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند تکلیف دارند مفاهیم اخلاقی را در این حوزه بیان کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای رشد هنر بسترها فراهم کرده است، یادآور شد: هنرمندان در مسیر ایثار خدمات خوبی به نظام جمهوری اسلامی ارائه داده اند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار کرد: هنرمندان و رسانه باید فضیلت ها و مکارم اخلاقی، شجاعت، دانایی و توانایی ملت را تبیین کنند و کسانی که در این حوزه قدم برمی دارند رزمنده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد: باید پیام شهدا را با هنر عرضه کرد و در میدان ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان نقش آفرین بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha