دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: امام خمینی(ره)، علت و چرایی انقلاب را ظلم و ستم شاه نمی‌دانست بلکه انقلاب اسلامی به معنای بستر سازی و فراهم سازی ظهور امام زمان(عج) است و یکی از خوبی‌های این بستر سازی، همین است که مردم از زیر بار زور، ظلم و ستم خارج می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم تقدیر و تجلیل از خادمین حسینی شهر عالیشهر امشب با حضور حجت الاسلام حمیدی‌نژاد امام جمعه عالیشهر و سایر مسئولین شهر به میزبانی هیئت فاطمیون در مجتمع فرهنگی آفتاب برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی‌نژاد امام جمعه عالیشهر اظهار داشت: امام خمینی(ره)، علت و چرایی انقلاب را ظلم و ستم شاه نمی‌دانست بلکه انقلاب اسلامی به معنای بستر سازی و فراهم سازی ظهور امام زمان(عج) است و یکی از خوبی‌های این بستر سازی، همین است که مردم از زیر بار زور، ظلم و ستم خارج می‌شوند.

امام جمعه عالیشهر با تأکید بر اهمیت و نقش حضور مردم در برنامه‌ها، یادآور شد: در هر جایی که حضور مردم نقش پررنگی برای تقویت اسلام دارد، آن جا باید فعال باشد، لذا در ولادت‌ها، شهادت‌ها و راهپیمایی‌ها باید شاهد حضور هیئتی‌ها و اقشار مختلف مردم باشیم.

گفتنی است در این مراسم از خادمین حسینی که در امر برپایی عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایام محرم و صفر و خاصه مراسمات دهه آخر ماه صفر در گلزار شهدای گمنام همکاری داشتند، به‌میزبانی هیئت فاطمیون عالیشهر تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha