یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1111250
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
جانشین خدا

حوزه/ حجت‌الاسلام خیراندیش اعلام کرد: کتاب «جانشین خدا» اثر مرحوم حجت الاسلام عبدالمحمود جهانگیری مدیر سابق حوزه علمیه خواهران هرمزگان منتشر شد.

حجت‌الاسلام عباس خیراندیش معاون پژوهش حوزه علمیه هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: کتاب «جانشین خدا» اثر مرحوم حجت الاسلام عبدالمحمود جهانگیری مدیر سابق حوزه علمیه خواهران هرمزگان منتشر شد.

وی افزود: این اثر که با موضوع فلسفه خلقت از دیدگاه علامه طباطبایی و فخر رازی است توانسته در این از سوی انتشارات نشر هاجر به چاپ رسید.

معاون پژوهش حوزه علمیه هرمزگان اعلام کرد: از دیگر آثار حجت الاسلام جهانگیری به ۲۶ مقاله پژوهشی که در حوزه قرآنی نظیر «شفاعت از دیدگاه قرآن»، «طرح های قرآنی در جهاد اقتصادی» «روش اصلاح جامعه در قران» اشاره کرد.

حجت‌الاسلام خیراندیش افزود: در دیگر موضوعات به مقاله آموزشی «منجی شاه کلید تفاهم ادیان»، «شیوه عملیاتی کردن تربیت در قرآن کریم» به نگارش درآمده است.

گفتنی است، مرحوم حجت الاسلام عبدالمحمود جهانگیری از طلاب شهرستان بشاگرد که تحصیلات مقدماتی حوزه را در علمیه بشاگرد آغاز کرد و همزمان سطوح عالی را در حوزه علمیه قم و در دوره تخصصی تفسیر و علوم قرآنی تا مقطع دکتری به پایان رساند و از جمله محضر اساتید همچون آیات عظام جوادی آملی و مکارم شیرازی کسی فیض کرد.

مبلّغ نمونه و پژوهشگر برتر، استاد برتر دانشگاه هرمزگان و مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) و طلبه جوان موفق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه در کارنامه خود داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha